رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
  • کد خبر : ۳۶۲۴
  • چاپ خبر : پيام فرماندار بافق به مناسبت 16 آذر

پيام فرماندار بافق به مناسبت 16 آذر

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت فرا رسيدن 16 آذر ماه روز دانشجو فرماندار بافق در پيامي اين روز تبريک گفت. در این پیام آمده است : آنچه روز دانشجو را در تقویم مناسبت های انقلاب اسلامی به فراموشی نسپرده است گراميداشت شانزدهم آذر است که همواره ياد آور روحيه ي استکبار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت فرا رسيدن 16 آذر ماه روز دانشجو فرماندار بافق در پيامي اين روز تبريک گفت.

در این پیام آمده است :

آنچه روز دانشجو را در تقویم مناسبت های انقلاب اسلامی به فراموشی نسپرده است گراميداشت شانزدهم آذر است که همواره ياد آور روحيه ي استکبار ستيزي ، عدالت طلبي ، آرمان خواهي ، مطالبه گري ، تلاش و کوشش و جانفشاني دانشجويان براي سربلندي و عزت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف است .

16 آذر ماه يادآور يك روز بزرگ تاريخي است. روزي كه دانشجويان به صحنه آمدند و به رغم فضاي بسته سياسي و خفقان حاصل از كودتاي 28 مردادماه، در مقابل استبداد و استكبار ايستادند .

آري ، حضور جدي و تأثيرگذار دانشجويان در انقلاب اسلامي موضوع پوشيده‌اي نيست و رويداد‌هاي مهم تاريخي به خوبي نشان مي‌دهد كه جنبش دانشجويي در ايران همواره نقش خود را ايفا كرده است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشجو اميد آينده و ذخيره حياتي کشور است که بي شک دست يافتن ايران اسلامي به جايگاه اول اقتصادي ، علمي و فناوري در سطح منطقه و جهان و دستيابي به بالاترین درجات علمی با اهتمام جدي دانشجويان بدست مي آيد .

اینجانب با درود بر روح بلند شهدای دانشجو ،این روز حماسی را گرامی داشته به این امید که با بهره‌گیری‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید ، کشور عزیزمان در مسیر پیشرفت و نوآوری ترفیع یابد و روشنای امید را  در سرتاسر گيتي نظاره گر باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

 

os7ip7vlmt5ef7jtk6ql

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده