رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
  • کد خبر : ۳۶۲۴۱
  • چاپ خبر : سبك زندگی،ابزاری برای نمایش عزت و هویت خودی است
کارشناس دینی:

سبك زندگی،ابزاری برای نمایش عزت و هویت خودی است

فاطمه خبازیان کارشناس دینی در نشست سبک زندگی پایگاه رقیه(س) بافق گفت: یكی از مهم‌ ترین پادزهرهای مقابله با هجمه های غرب،احیا و روزآمد كردن و ترویج سبك زندگی اهل‌بیت (ع) است. به گزارش آفتاب بافق، نشست سبک زندگی اسلامی پایگاه رقیه(س) عصر امروز در محل این پایگاه برگزار گردید. در این نشست فاطمه خبازیان […]

فاطمه خبازیان کارشناس دینی در نشست سبک زندگی پایگاه رقیه(س) بافق گفت: یكی از مهم‌ ترین پادزهرهای مقابله با هجمه های غرب،احیا و روزآمد كردن و ترویج سبك زندگی اهل‌بیت (ع) است.

به گزارش آفتاب بافق، نشست سبک زندگی اسلامی پایگاه رقیه(س) عصر امروز در محل این پایگاه برگزار گردید. در این نشست فاطمه خبازیان کارشناس مسائل دینی به چرایی پرداختن به سبک زندگی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: امروز هجمه عظیمی توسط رسانه‌های مختلف غربی به ابعاد مختلف سبك زندگی اسلامی ـ ایرانی ما صورت گرفته است. پادزهر اصلی مقابله با این هجمه، احیا و روزآمد كردن و ترویج سبك زندگی اهل‌بیت (ع) است.البته این هجمه تنها اختصاص به سبك زندگی ایرانی و اسلامی ما ندارد،بلکه همه دنیا از آن ناراضی‌اند.

وی با بیان این موضوع که حتی اروپائیان هم از اینكه سبك زندگی آمریكایی در كشورشان رواج پیدا می‌كند احساس نارضایتی کرده اند،افزود: امروزه کشور های اروپایی نیز از اینکه سبک زندگی آمریکایی در کشورشان رواج پیدا کرده و سبب شده هویت بومی و ملی‌شان از بین برود، ناراحتند.
خبازیان با مطرح کردن این موضوع که كشور ما در نوك حملات غرب قرار دارد،اظهار کرد:. هزاران شبكه ماهواره‌ای در كشور ما قابل دریافت است؛ هرچند همه به قصد ضربه زدن به سبك زندگی ما راه‌اندازی نشده است، اما طبق برخی از آمارها دو ‌یا سه هزار شبكه ماهواره‌ای به طور قطع در كشور ما قابل دریافت است و اغلب اینها به زبان فارسی نیستند و عموم مردم ما نمی‌فهمند كه اینها چه می‌گویند؛ اما از طریق كاركردی كه اغلب این ها دارند، می‌توان فهمید که دگرگون كردن سبك زندگی مخاطبان جامعه را در دستور کار خود قرار داده اند.
این کارشناس دینی در ادامه سخنان خود با بیان تاسی داشتن مردم کشورمان از فرهنگ اهل بیت(ع) گفت: انقلاب اسلامی كه با تأسی از فرهنگ اهل‌بیت به پیروزی رسید و به حیات خویش ادامه می‌دهد، مدعی پایه‌گذاری تمدنی جدید در عالم اسلام و گشایش درهایی جدید برای بشریت است. سالم‌ترین، زیباترین و ملموس‌ترین شیوه تمدن اسلامی، شیوه زندگی اسلامی است كه در سخن و سیره اهل‌بیت (ع) عرضه شده است.

خبازیان در پایان سخنان خود ترویج سبک زندگی اهل بیت(ع) را بهترین پادزهر برای مقابله با هجمه های تزریق شده غرب عنوان کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده