رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : ۳۶۲۹۳
  • چاپ خبر : راننده فراری  مینی بوس دستگیر شد
فرمانده انتظامی بافق خبرداد:

راننده فراری  مینی بوس دستگیر شد

به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته یک دستگاه مینی بوس در برخورد با یک کودک در خیابان امام رضا(ع) منجر به سانحه ای دلخراش شد. پسر بچه ای به نام علی رضا مهدیزاده ظهرروز گذشته هنگام خروج از مدرسه با یکدستگاه مینی بوس برخورد کرد که در این سانحه کودک  به دلیل شدت ضربه به […]

به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته یک دستگاه مینی بوس در برخورد با یک کودک در خیابان امام رضا(ع) منجر به سانحه ای دلخراش شد.

پسر بچه ای به نام علی رضا مهدیزاده ظهرروز گذشته هنگام خروج از مدرسه با یکدستگاه مینی بوس برخورد کرد که در این سانحه کودک  به دلیل شدت ضربه به کما رفته و راننده دستگاه مینی بوس با ترک صحنه تصادف متواری شد.

سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق با بیان توضیحات لازم در مورد این حادثه گفت: در پیگیرهای انجام شده توسط نیروی انتظامی و با شماره پلاکی به دست آمده 3 راننده دستگاههای مینی بوس و یک راننده وانت نیسان مظنون شناخته شده که جهت ارائه گزارش به کلانتری فراخوانده شده اند.

وی گفت: در نهایت ضارب اصلی دستیگر شد و تحویل مقامات قضایی شد. 

وی با بیان اینکه تحقیقات کلی در این راستا ادامه دارد از کلیه رانندگان وسایل سنگین و نیمه سنگین خواست تا هنگام عبور از خیابان مواظب عبور افراد پیاده بویژه کودکان در زمان تعطیلی مدارس باشند.

کمالی از راننده های آژانسهاو سرویس های شخصی دانش اموزان درخواست کرد از تجمع وسایل نقلیه در ورودی مدارس خوداری کنند که در زمان زنگ تعطیل مدارس حرکت و عجله دانش آموزان اتفاقی نییفتد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده