رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
  • کد خبر : ۳۶۳۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت 16آذرماه روز دانشجو

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت 16آذرماه روز دانشجو

به گزارش آفتاب بافق؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ، حبیب ا… کارگردر پیامی فرارسیدن 16آذر ماه روز دانشجو را به جامعه دانشجویان تبریک گفت : فرا رسیدن روز دانشجو بر مجاهدان سنگرهای دانش و بینش، دانشجویان با ایمان و حقیقت جوی ایران اسلامی گرامی باد . […]

به گزارش آفتاب بافق؛

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد ،

حبیب ا… کارگردر پیامی فرارسیدن 16آذر ماه روز دانشجو را به جامعه دانشجویان تبریک گفت : فرا رسیدن روز دانشجو بر مجاهدان سنگرهای دانش و بینش، دانشجویان با ایمان و حقیقت جوی ایران اسلامی گرامی باد .

امروز استكبار جهاني و در راس آن صهيونيسم جهاني در پي آن است تا با سست كردن پيوندهاي عميق دانشجو با خط ولايت و دور كردن اين قشر متفكر از دامان علم، جهاد علمي كشور را متوقف نمايد. ترور نخبگان ، مصداق بارز برنامه بلند مدت امپرياليسم است اما مجاهدت دانش پژوهان، دشمن را قطع يقين مايوس خواهد كرد.

اينك ضمن تسليت و تعزيت به مناسبت فرارسيدن ايام اربعین شهادت سيد و سالار آزادي خواهان عالم حضرت اباعبد ا… الحسين (ع) و ياران با وفاي آن امام همام، ۱۶ آذر ماه را به عنوان نماد آزادگي و استكبار ستيزي دانشجوي مسلمان گرامي داشته و از خداوند منان براي دانشجويان و دانشگاهيان عزيز عزت، سربلندي و سلامتي خواستارم.

امید آنکه ما بازماندگان آن امام بزرگوار و پاک سرشت بتوانیم این صفت زیبا را در تار و پود نام مقدس بسیج و بسیجی که عجین شده است با کلمات مقدسی نظیر شهید و جانباز و ایثارگر و آزاده و فداکار و جان برکف ، خون شهید و دست بریده و تن پاره پاره، صیانت و پاسداری کنیم.

هفته بسیج بر همه دلاور مردان بسیجی ایام دفاع مقدس و دیگر بسیجیانی که در سنگرهای گوناگون در اعتلای نام زیبا و الهام‌بخش بسیج با ایثار و فداکاری کوشیدند مبارک باد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده