رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  • کد خبر : ۳۶۳۴۳
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه آموزش کشت زعفران با هدف اقتصاد مقاومتی

برگزاری کارگاه آموزش کشت زعفران با هدف اقتصاد مقاومتی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق گفت: به منظور نامگذاری سال جاری به اقصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، برآن شدیم تا کارگاه آموزش کشت زعفران را با هدف یادگیری در جهت تولید اشتغال برگزار کنیم. به گزارش آفتاب بافق،کارگاه آموزش کشت زعفران صبح امروز با همکاری فرمانداری شهرستان بافق، مدیریت جهاد کشاورزی و پژوهشکده زعفران کشور […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق گفت: به منظور نامگذاری سال جاری به اقصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، برآن شدیم تا کارگاه آموزش کشت زعفران را با هدف یادگیری در جهت تولید اشتغال برگزار کنیم.

به گزارش آفتاب بافق،کارگاه آموزش کشت زعفران صبح امروز با همکاری فرمانداری شهرستان بافق، مدیریت جهاد کشاورزی و پژوهشکده زعفران کشور و با حضور اساتید دکتر سالاریان و دکترسید محمد سیدی برگزار شد.

حمید عسکری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق گفت: کارگاه آموزشی کشت زعفران با هدف ترویج کشت زعفران در شهرستان با توجه به کم‌آب‌بر بودن آن و به عنوان جایگزین کشت‌هایی که آب زیادی مصرف می‌کنند، برگزار شد.

وی افزود: آشنایی اعضا با کاشت، داشت و برداشت زعفران در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی، آشنایی افراد با اهداف و نحوه فعالیت نظام صنفی کشاورزی، آشنایی و هدایت افراد با اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از دلایل مهم برگزاری این کارگاه است.

عسکری عنوان کرد:امضا تفاهم نامه همکاری 5 ساله بین مدیریت کشاورزی و پژوهشکده زعفران کشور منعقد خواهد شد.

لازم به ذکر است: این کارگاه روز گذشته در  منطقه سبز دشت برگزار گردید و امروز برای زعفران کاران قطرم،شادکام و کوشک برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده