رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر : ۳۶۳۶
  • چاپ خبر : با حضور بخشدار مركزي مسابقات انتخابی تیم تکواندو خردسالان بافق برگزار شد

با حضور بخشدار مركزي مسابقات انتخابی تیم تکواندو خردسالان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق؛ مسابقات انتخابی تيم تکواندو رده خردسالان و نونهالان بافق به منظور شرکت اين تيم در مسابقات قهرمانی استان در سالن تكواندو مجموعه ورزشي تختي اين شهرستان برگزار شد. "محمدرضا فتاحي"  در حاشيه برگزاري اين دوره از مسابقات گفت : قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات لیگ برتر استان یک […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق؛ مسابقات انتخابی تيم تکواندو رده خردسالان و نونهالان بافق به منظور شرکت اين تيم در مسابقات قهرمانی استان در سالن تكواندو مجموعه ورزشي تختي اين شهرستان برگزار شد.
"محمدرضا فتاحي"  در حاشيه برگزاري اين دوره از مسابقات گفت : قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات لیگ برتر استان یک آزمون زیر نظر استاد علیزاده مدیر فنی و مربی تکواندو شهرستان بافق برگزار مي شود و نفرات انتخابی در قالب ۵ تیم به مسابقات لیگ برتر استان که از آذرشروع می شود اعزام خواهند شد .
رييس هيئت تكواندو تاکید کرد: در این آزمون نونهالان و نوجوانان تکواندو کار در وزن ها مختلف با هم رقابت نموده و نفرات انتخابی در قالب تیمهای نخبگان هیات تکواندو ( رده خردسالان و نونهالان) آینده سازان هیات تکواندو ( رده خردسالان ونونهالان) و هیات تکواندو شهرستان بافق به این مسابقات اعزام می شوند.

 

 

New0031 New0032 New0030

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده