رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر : ۳۶۳۶۸
  • چاپ خبر : سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان نماد توسعه پایدار است

سلامت و رفاه اجتماعی سالمندان نماد توسعه پایدار است

روابط عمومی بهزیستی بافق با بیان ضرورت ساماندهی امور مرتبط با سلامت و رفاه سالمندان شهرستان گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی کشور که رو به سمت سالمندی می رود لازم است برنامه ریزی مناسبی برای ارائه خدمات بیشتر به آنان انجام گیرد. به گزارش آفتاب بافق٫ روابط عمومی بهزیستی بافق گفت: به مناسبت تکریم […]

روابط عمومی بهزیستی بافق با بیان ضرورت ساماندهی امور مرتبط با سلامت و رفاه سالمندان شهرستان گفت: با توجه به وضعیت جمعیتی کشور که رو به سمت سالمندی می رود لازم است برنامه ریزی مناسبی برای ارائه خدمات بیشتر به آنان انجام گیرد.

به گزارش آفتاب بافق٫ روابط عمومی بهزیستی بافق گفت: به مناسبت تکریم مقام و منزلت سالمندان،طرح ویزیت و نیازسنجی تجویز اقدامات توانبخشی و توانپزشکی در مرکز جامع توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق به صورت رایگان اجرا شد.

وی هدف از این طرح ایجای فضای مناسب برای انجام خدمات صحیح توانبخشی و توانپزشکی جهت برخورداری این عزیزان از سلامت جسمی و روانی عنوان کرد.

بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی سالمندان، ایجاد رضایت از زندگی از طریق ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی  از جمله خدماتی که تلاش می شود به بهترین شکل  برای این ذخایر پر بهای انسانی انجام گیرد. از جمله این خدمات میتوان  به مناسب سازی معابر،اماکن و همچنین حفظ احترام و منزلت این شایستگان الهی اشاره داشت٬چرا که نگاه خداوند متعال به افراد و جامعه از نگاه این بزرگواران متجلی می شود٬ وجود پیران سالخورده  باعث افزایش رحمت و گسترش نعمت‌های الهی بر ما می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده