رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
  • کد خبر : ۳۶۴۶۶
  • چاپ خبر : برکه ماریتا میزبان کودکان بافقی

برکه ماریتا میزبان کودکان بافقی

 همزمان با هفته ملی کودک، گردهمایی  بزرگ “کودکان بافقی” در شهرستان بافق برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته جهانی کودک روابط عمومی و دفتر محیط زیست شرکت سنگ آهن بافق با همکاری انجمن هنرهای تجسمی،اقدام به برگزاری گردهمایی ویژه کودکان بافقی در برکه ماریتا این شهرستان نمودند. در این گردهمایی کودکان توانستند […]

 همزمان با هفته ملی کودک، گردهمایی  بزرگ “کودکان بافقی” در شهرستان بافق برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته جهانی کودک روابط عمومی و دفتر محیط زیست شرکت سنگ آهن بافق با همکاری انجمن هنرهای تجسمی،اقدام به برگزاری گردهمایی ویژه کودکان بافقی در برکه ماریتا این شهرستان نمودند.

در این گردهمایی کودکان توانستند با حضور خانواده های خود در برنامه های شادی و متنوعی چون نقاشی،اجرای طرح خلاقانه با دور ریختنی ها،پرواز بادکنک ها و دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم شرکت کنند.

شایان ذکر است این گردهمایی در روز جمعه 21 مهرماه از ساعت 15 الی 17 در محل برکه ماریتا(ورودی قارچ پارک آهنشهر) برگزار گردید.

 

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “برکه ماریتا میزبان کودکان بافقی”

  • هنرمند بافقي says:

    سلام و خسته نباشيد ب عوامل
    ماريتا برندي هست كه توسط هنرمندان گروه ايرانجوان پرده برداري شد و بنده شاهد سختي ها و اجرا هاي عالي اين هنرمندان زحمتكش بوده ام درست نيس برند ماريتا ك توسط اين گروه هنري پرده برداري شده بدون اجازه از نهاد يا اداره اي استفاده بشود شايد ميشه گفت اين يك نوع حق الناس هست
    ممنون

  • شهروند بافقی says:

    ماریتا برند نیست. نام گونه ای از یوزپلنگ آسیایی است که متاسفانه منقرض شده. حالا یک گروه هنری از این نام استفاده کرده اند مشکلی نیست ولی مثل برند کالا نیست که جایی دیگر نتواند از آن استفاده کند. اتفاقا نامگذاری این این برکه به نام ماریتا برای زنده نگه داشتن یاد این گونه یوز آسیایی بسیار کار پسندیده ای است.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده