رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر : ۳۶۴۹۷
  • چاپ خبر : سنگ آهن با نتیجه تساوی مقابل فولاد یزد متوقف شد

سنگ آهن با نتیجه تساوی مقابل فولاد یزد متوقف شد

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در دیدار مقابل فولاد یزد در بازی سوم از دور برگشت گروه دوم مسابقات با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد. به گزارش آفتاب بافق،از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان یزد عصر امروز تیم سنگ آهن بافق به مصاف با فولاد یزد رفت. در بازی سوم از […]

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در دیدار مقابل فولاد یزد در بازی سوم از دور برگشت گروه دوم مسابقات با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد.

به گزارش آفتاب بافق،از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان یزد عصر امروز تیم سنگ آهن بافق به مصاف با فولاد یزد رفت. در بازی سوم از دور برگشت گروه دوم مسابقات تیم آهن بافق  با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد.

شاگردان رضا غلامزاده به دلیل  شکست تلخی که در بازی رفت بدست آورده بودند،به دنبال این بودند تا با پیروزی در این بازی نتیجه  را به نفع خود تمام کنند تا کام شان شیرین شود.

 قاسم اکبری سرپرست تیم سنگ آهن درباره بازی شاگردان غلامزاده گفت:، شاگردان رضا غلامزاده نیمه اول را تهاجمی شروع کردند و بارها دروازه حریف را مورد حمله های خود قرار دادند تا اینکه صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه هجده قدم شده و عارف فتاحی  به عنوان زننده این تو\ توانست دروازه حریف را به نفع تیم آهن باز کند.

در ادامه اما تیم فولاد یزد که خود را پیروز این دوره از مسابقات می دانست،توانست گل خورده را جبران کند. اما دیری نپایید که سنگ آهن بافق با حمله به قلب دروازه حریف، با پاس زیبای عارف فتاحی و گلزنی علی رنجبر مهاجم تیم گل دوم را راهی دروازه فولاد یزد کند و با برد در نیمه اول به کار خود پایان دهد.

در نیمه دوم بازی  علی رغم موقعیت های زیاد هر دو تیم در گلزنی، اما نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه با اعلام یک خطای بحث برانگیز از سوی داور،فولادی ها صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه هجده قدم شدند که با اشتباه بازیکنان سنگ آهن در دیوار دفاعی گل دوم زده شد و بازی به تساوی کشیده شد.

شاگردان رضا غلامزاده در ادامه حملات زیادی روی دروازه حریف داشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما مهاجمان فولاد اجازه گل زنی به آن ها ندادند تا در نهایت بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به اتمام برسد.

جوانان سنگ آهن بافق در پایان هفته هشتم با یک بازی بیشتر نسبت به تیم فولاد یزد، در صدر جدول گروه دوم مسابقات قرار دارند.

 آرزوی پیروزی برای تیم سنگ آهن بافق در لیگ استان و راهیابی به مسابقات کشوری داریم.

عکس: علی خالقدادی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده