رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : ۳۶۶۱۴
  • چاپ خبر : چشمانی که با دیده قلب میزبان فرماندار شدند

چشمانی که با دیده قلب میزبان فرماندار شدند

  فرماندار در دیدار با روشندلان بافق گفت: در حد توان پیگیرمشکلات روشندلان هستم تا حل و فصل گردد.   به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت روز جهانی نا بینایان،صبح امروز فرماندار بافق با روشندلان و خانواده های عزیزشان دیدار کرد. در ابتدا این برنامه این مراسم آیاتی از قرآن مجید ودکلمه ((سخن دل)) توسط دو […]

 

فرماندار در دیدار با روشندلان بافق گفت: در حد توان پیگیرمشکلات روشندلان هستم تا حل و فصل گردد.

 

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت روز جهانی نا بینایان،صبح امروز فرماندار بافق با روشندلان و خانواده های عزیزشان دیدار کرد.

در ابتدا این برنامه این مراسم آیاتی از قرآن مجید ودکلمه ((سخن دل)) توسط دو روشندل عزیز،آقای جواهری و خانم امیدی قرائت شد و در ادامه بیان مسائل و مشکلات ،جمع بندی مطروحه ها بر اساس قوانین مربوط از سوی فرماندار و رئیس بهزیستی و در نهایت تقدیر از سه روشندل ممتاز انجام گرفت.

رئیس بهزیستی با بیان اینکه مسکن و اشتغال از مهمترین مشکلات این بزرگواران و جامعه هدف بهزیستی است اظهار داشت: در حد توان سهمیه روشندلان  از پروژه های مسکن معلولین را لحاظ کردیم و تعداد 14 واحد از 164واحد اجرا شده را تحویل این عزیزان داده ایم چرا که از دید آماری،معلولین بینایی 12 درصد کل معلولین را شامل می شوند و همچنین لازم است بگویم بعضی از ارگان ها مانند شهرداری وظیفه خود را در اشتغال معلولین به خوبی ایفا کرده اند که از مسئولین ذی ربط کمال سپاس را دارم.

پیرو سحنان خوشگذران، رئیس جامعه معلولین بافق افزود: تلاش این قشر با توجه به نداشتن توانایی بینایی در عرصه تحصیل علم جای بسی تقدیر دارد.

شاهپورزاده در ادامه سخنان خود تعداد نابینایان شهرستان را 88 نفر بیان کرد که 26 نفر شاغل،2نفر داشجوی ارشد،6 نفر فوق دیپلم و لیسانس،13 نفر دیپلم،11 نفر دانش آموز و 15 نفر توانا برای داشتن شغل مناسب هستند.

زاده رحمانی فرماندار بافق با شندیدن نقطه نظرات و پرسش و پاسخ های صورت گرفته،مصوبات لازمه را چنین جمع بندی کرد که:

1-با توجه به بحث مسکن و 3درصد اشتغال معلولین پیگیر موارد در حد توانم خواهم بود تا ان شاءالله به ثمر بنشیند

2-ما انسان ها هر کداممان ممکن است در لحظه ای توانایی بینایی را از دست بدهیم لذا همه با هم همدردیم و در حد توان پیگیرمشکلات روشندلان هستم تا حل و فصل گردد.

در این راستا پیمانکار جهت تجهیز جامعه نابینایان بافق با اعمال بودجه لازم از سوی فرمانداری به مبلغ 700 میلیون ریال،در محل ساختمان جدید جامعه معلولین واقع در خیابان شیخ محمدتقی بافقی،مامور خواهم کرد تا شاهد تسهیل مسیر در رشد علمی و تحصیلی این گرامیان باشیم.

3-نمایندگی جامعه نابینایان در شهرستان موضوع را از ناحیه مدیر کل بهزیستی استان یزد پیگیری و به سرانجام خواهم رساند تا به لطف خداوند مشکلات این قشر با عظمت به صورت خاص حل گردد.

در پایان نیز تقدیر از روشندلان:آقای محمد عسکری(رتبه بالای کارشناسی ارشد)،خانم اکرم امیدی(حاظ قرآن و شاعر)و خانم مرضیه دهقان(دانش آموز ممتاز) انجام شد.

لازم به ذکر است بعد از نشست،کودکان مهدها نیز با حضور در بهزیستی و اهداء شاخه گل،این روز را گرامی داشتند.

روابط عمومی بهزیستی بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده