رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
  • کد خبر : ۳۶۶۳
  • چاپ خبر : آغاز ثبت نام ترم زمستانه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی بافق

آغاز ثبت نام ترم زمستانه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی بافق

رئیس فرهنگ و ارشاد بافق از آغاز ثبت نام ترم زمستانه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی با عنوان نگاه ،در این شهر خبر داد. ' عذرا کریمی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزشگاه هنر های تجسمی بافق در ترم جدید در رشته های مدادرنگی، طراحی مناظر و طبیعت بی جان، طراحی سیاه قلم، […]

رئیس فرهنگ و ارشاد بافق از آغاز ثبت نام ترم زمستانه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی با عنوان نگاه ،در این شهر خبر داد.

' عذرا کریمی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزشگاه هنر های تجسمی بافق در ترم جدید در رشته های مدادرنگی، طراحی مناظر و طبیعت بی جان، طراحی سیاه قلم، طراحی مداد کنته و شناخت پرسپکتیو هنرجو می پذیرد.

رئیس ارشاد اسلامی بافق با بیان اینکه تا کنون 30 نفر ثبت نام کرده اند گفت: با افرادی که از دوره قبل به این مرحله وارد شده اند 77 نفر در این ترم زمستانه شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: هنر جویان پس از تکمیل دوره های آموزشی و فرا گیری یکی از رشته های هنر های تجسمی از سوی آموزشگاه مربوطه گواهی کتبی دریافت خواهند کرد.

به گفته کریمی آموزشگاه نگاهان تابستان امسال به عنوان دومین آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی بافق کار خود را آغاز کرد و تا الان متقاضیان ترم های گذشته بسیار از نحوه آموزش این آموزشگاه راضی بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: در ترم تابستانه بیش از 100 هنر جو در رشته های مختلف، هنر مورد علاقه خود را فرا گرفتند.

رییس فرهنگ ارشاد بافق افزود: هنر آموزان می توانند با دایر کردن کارگاه هنری ، در رشته ای که آموزش دیده اند شغل ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده