رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
  • کد خبر : ۳۶۶۹
  • چاپ خبر : صبر و همدلی کلید قفل های بسته است

صبر و همدلی کلید قفل های بسته است

جلسه ی ارائه گزارش بازدید از گندله اردکان در تاریخ سیزدهم آذر ماه با حضور مدیرعامل شرکت در سالن کنفرانس آهنشهر برگزار شد. تمام بازدیدکنندگان گندله اردکان اذعان کردند : آنها با صبر و همدلی نداشته ها خود را به داشته ها تبدیل کردند و تواسته اند با همدلی مسئولان و درک موقعیت ها و […]

جلسه ی ارائه گزارش بازدید از گندله اردکان در تاریخ سیزدهم آذر ماه با حضور مدیرعامل شرکت در سالن کنفرانس آهنشهر برگزار شد.
تمام بازدیدکنندگان گندله اردکان اذعان کردند : آنها با صبر و همدلی نداشته ها خود را به داشته ها تبدیل کردند و تواسته اند با همدلی مسئولان و درک موقعیت ها و حل مشکلات در بین خود سرمایه گذاران قابلی را جذب کنند و به پیشرفت شهر کمک کنند.

بازدیدکنندگان با اشاره به سخنان امام جمعه اردکان تاکید کردند : مسئولان نباید اجازه دهند اختلاف ها سیاسی و سلیقه ای به شهر و به اصطلاح کف خیابان بکشد. مردم نباید درگیر این امور شده و همه باید تلاش کنند تا آینده ی بهتری در انتظار شهر باشد، وگرنه همهمه و به خیابان آوردن بحثها تنها باعث اتلاف زمان و انرژی میشود .

همچنین در این جلسه عنوان شد : خودخواهی، غرض ورزی و ارجح دانستن منافع شخصی بر منافع گروهی در محیط کار ، کمبود نیروهای متخصص و ماهر نسبت به آمار بالای نیروی کار در شرکت ، توقعات بیش از حد شهر از شرکت و کار نکردن نیروهای شرکت با شور و همت بالا برخی از مشکلاتی است که با رفع آن میتوانیم گام های بلندی در راستای آبادی این شهر برداشت.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن گفت: این هماهنگی قرار بود یکسال پیش انجام شود، اما نکته اینست که ما در بافق کوچکتر نداریم و همه بزرگیم، بدین معنی که هیچکس دیگری را قبول ندارد و همه ادعا دارند که همه چیز را میدانند.
عسکری با اشاره به بیانات امام جمعه اردکان گفت: من فکر میکنم ره آورد سفر شما همین گفتار امام جمعه اردکان است، در شهر اردکان با وجود تضارب آراء و وجود احزاب مختلف، همه خواسته های شخصی خود را پس از نیاز شهر تعقیب کردند و نیاز عموم را فدای خواسته های خود نکردند. طوری که از سال ۸۲ تا کنون مبلغ ۶۰۰۰ میلیارد در جهت رشد این شهر سرمایه گذاری شده و این مستلزم همدلی و صبر است.
عسکری در ادامه گفت: اینکه میگویند مشکلات از خارج بافق نشات میگیرد را بنده قبول ندارم، اما آنچه در اردکان اتفاق افتاده نشان میدهد که آنها یک نفر را در شهر قبول دارند و تمام بحثهای خود را با اعتماد و همدلی با او حل میکنند اما در شهر ما چنین نیست و ما بجای مطرح کردن آن در بین بزرگان شهر و قبول داشتن کسی که خیر ایشان را میخواهد، این مسایل را به میان مردم و کف خیابان می کشانیم.
وی ادامه داد: ما تیم خوبی برای راه اندازی گندله بسته ایم و اگر بتوانیم گندله را شش ماه زودتر راه بیاندازیم، ۳۵۰ میلیارد تومان پولش را برمیگرداند. اما متاسفانه کاری را که باید در در یک هفته انجام دهیم با تنش در ۳ ماه هم نمیتوانیم انجام دهیم.
عسگری  گفت: ما باید تمرین صبر کنیم، قانع باشیم و وحدت داشته باشیم. باید بدانیم که از بیرون کسی برای ما کاری نمیکند، تا خودمان نخواهیم و همت نکنیم، شرایط همین است که بوده و هیچ پیشرفتی را نخواهیم داشت.

ارائه-گزارش-بازدید-ازگندله-اردکان ارائه-گزارش-بازدید-ازگندله-اردکان-1 ارائه-گزارش-بازدید-ازگندله-اردکان-2

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده