رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : ۳۶۷۱۶
  • چاپ خبر : صنعت گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصاد و فرهنگ بافق + تصاویر

صنعت گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصاد و فرهنگ بافق + تصاویر

گردشگری یکی از مهم ترین صنعت هایی است که به عنوان اهرم توسعه اقتصادی در ایران نقش موثری را ایفا می کند و پیشرفت در این صنعت ارزشمند می تواند گامی موثر در رواج زبان و فرهنگ ایرانی به تمام دنیا نیز باشد. به گزارش آفتاب بافق، ملیحه نظری، مدیر هتل نیکان شهرستان بافق از […]

گردشگری یکی از مهم ترین صنعت هایی است که به عنوان اهرم توسعه اقتصادی در ایران نقش موثری را ایفا می کند و پیشرفت در این صنعت ارزشمند می تواند گامی موثر در رواج زبان و فرهنگ ایرانی به تمام دنیا نیز باشد.

به گزارش آفتاب بافق، ملیحه نظری، مدیر هتل نیکان شهرستان بافق از حضور گردشگران خارجی در این شهرستان خبر داد و گفت: از شهریور ماه امسال بیش از 10 گروه گردشگر خارجی از کشورهای فرانسه،بلژیک،سوئیس از مناطق گردشگری این شهرستان دیدن به عمل آوردند.

وی افزود: معرفی بافق به گردشگران باید با ظرافت و دقت عمل بالایی انجام شود تا رضایت گردشگران موجب جذب مخاطبان بیشتری شود.

نظری با اشاره به برنامه های بازدید گردشگران از برخی از نقاط این شهرستان گفت: بازدید از شرکت سنگ آهن بافق،کمپ کویرنوردی کاراکال شهید برزگری و شن و شادی از جمله نقاطی بودکه گرداشگران از آن دیدن کردند.

مدیر هتل نیکان از دیگر برنامه های گردشگری چون بازدید از نخلستان بافق و مناطق تاریخی این شهرستان عنوان کرد که با استقبال بی نظیر این گردشگران خارجی مواجه شده است.

نظری در پایان سخنان خود گفت: خوشحالیم که توانسته ایم در مدت اقامت این گردشگران در هتل نیکان با ارائه خدمات شایسته سبب رضایت خاطران انان شویم.

پیرو تلاش های صورت گرفته هتل نیکان بافق با همکاری و پشتیبانی مدیر عامل سنگ آهن و مدیر هتل های مشیر الممالک مهندس نبیل سعی خود را برای پیشرفت و معرفی بافق انجام خواهند داد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده