رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
  • کد خبر : ۳۶۸۷۳
  • چاپ خبر : رسید مژده از شهرداری که بخشدار آمد
گزارش تصویری

رسید مژده از شهرداری که بخشدار آمد

مراسم تودیع و معارفه بخشدار شهرستان بافق عصر امروز با حضوردکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار،  فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق، مسئولان نظامی و انتظامی و نهادها و ارگانهای شهرستان ، اعضای دهیاری ها و روستا و بخشدار سابق محمد رضا فتاحی و داوود پور امینی بخشدار جدید برگزار شد. به […]

مراسم تودیع و معارفه بخشدار شهرستان بافق عصر امروز با حضوردکتر طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار،  فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق، مسئولان نظامی و انتظامی و نهادها و ارگانهای شهرستان ، اعضای دهیاری ها و روستا و بخشدار سابق محمد رضا فتاحی و داوود پور امینی بخشدار جدید برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات شایسته محمد رضا فتاحی بخشدار سابق شهرستان بافق در مدت زمان خدمتش،داوود پور امینی به عنوان بخشدار جدید این شهرستان منصوب گردید.
فرماندار گفت :مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریت طبیعی است.
زاده رحمانی در ادامه سخنان خود افزود: انتظار داریم همانگونه که با بخشدار سابق در راستای خدمت به مردم همکاری شده است با بخشدار جدید هم این روند ادامه یابد تا به امید خدا  شهروبخش مرکزی به جایگاهی که باید برسد.
در پایان فرماندار بافق و دکتر طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار  از خدمات محمد رضا فتاحی  با اهدا لوح یاد بود قدردانی بعمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده