رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
  • کد خبر : ۳۶۹۸۶
  • چاپ خبر : مدیر عامل سنگ آهن با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کرد
در پی درگذشت والده شهید

مدیر عامل سنگ آهن با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کرد

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مدیر عامل شرکت به همراه جانشین خود، مدیر روابط عمومی، مشاور اداری و رئیس حراست شرکت با حضور در منزل مرحوم میر غنی زاده با امام جمعه بافق دیدار و درگذشت آن بانوی بزرگوار را تسلیت گفت. در این دیدار محمد جواد عسکری از حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مدیر عامل شرکت به همراه جانشین خود، مدیر روابط عمومی، مشاور اداری و رئیس حراست شرکت با حضور در منزل مرحوم میر غنی زاده با امام جمعه بافق دیدار و درگذشت آن بانوی بزرگوار را تسلیت گفت.

در این دیدار محمد جواد عسکری از حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی به دلیل عدم حضور در مراسم تشیع عذرخواهی کرد.

در ادامه دکتر میرغنی زاده به روایت خاطراتی از زمان طفولیت خود در خانواده پدری پرداخت و از ابراز محبت های مادر گرامی نسبت به فرزندان خانواده ابراز داشت و گفت: انسان تا زمانی که حضور مادر را در زندگی خود از دست ندهد،هرگز داغ بی مادری را احساس نخواهد کرد.

وی گفت: این منزل زمانی پایگاه انقلاب بود ،در این منزل  مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید محراب آیت الله صدوقی و بسیاری از علما و صلحا حضور داشتند. و مادر برزگوار ما و خواهر امام جمعه مهربان از این بزرگواران پذیرایی می کرد.

میر غنی زاده مادر خود را کوه صبر و استقامت بیان کرد و گفت: زمانی که ما در این خانه تنها محصل بودیم،کسی که پشتبان ما بود مادر بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی نیز  با بغض در گلو به بیان خاطراتی از والده شهید میرغنی زاده  پرداخت.

در پایان محمد جواد عسکری نیز ضمن عرض تسلیت از خداوند برای بازماندگان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده