رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر : ۳۷۰۲۱
  • چاپ خبر : خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار است
بخشدار بافق:

خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار است

    داوود پورامینی خدمتگزاری به مردم را بالاترین افتخار دانست.   به گزارش آفتاب بافق؛ داوود پورامینی بخشدار شهرستان بافق در سخنان خود در  آیین تکریم و معارفه بخشدار شهرستان، از حضور دکتر طالبی معاون سیاسی – امنیتی استان،فرماندار و دیگر حاضران این مراسم تشکر کرد و گفت:خدا را شاکرم که توفیق خدمت گزاری […]

 

 

داوود پورامینی خدمتگزاری به مردم را بالاترین افتخار دانست.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ داوود پورامینی بخشدار شهرستان بافق در سخنان خود در  آیین تکریم و معارفه بخشدار شهرستان، از حضور دکتر طالبی معاون سیاسی – امنیتی استان،فرماندار و دیگر حاضران این مراسم تشکر کرد و گفت:خدا را شاکرم که توفیق خدمت گزاری به پاکترین و بی آلایش ترین مردم را در این نظام اسلامی در دولت تدبیر و امید به حقیر عطا کرد.

پورامینی ضمن خسته نباشید به مهندس محمد رضا فتاحی بخشدار سابق شهرستان بخاطر خدمات و برنامه هایی که در زمان فعالیت 3 ساله خود انجام داده است،گفت: قطعا در این مدت برنامه های به جا و مناسبی انجام گرفته است که قسمتی از آنان را برادر عزیزمان بیان کردند. انچه از برنامه هایی که در میانه راه است برای تحقق گرفتن آن ادامه خواهیم داد و آنچه که در برنامه و مناسب بخش بوده که اغاز نشده است،در دستور کار قرار خواهد گرفت تا به نتیجه برسد.

بخشدار شهرستان بافق در مورد اهداف و برنامه های خود بیان کرد: استفاده از کارشناسان زبده کشور در برنامه ریزی های بلند مدت برای این منطقه راهی است تا  بتوانیم  برنامه های نتیجه بخشی داشته باشیم.

در بخش اقتصادی بهبود جذابیت ها در روستا به گونه ای که جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر شود.

در بخش گردشگری چند سالی است که در شهرستان هماهنگی و تعاملاتی از پیش تعیین شده توسط فرماندار محترم،شهردار،شورای شهر،سنگ آهن،میراث فرهنگی و دیگر ارگان های شهرستان برنامه ریزی شده که حرکت خوبی را به سمت گردشگری به شهرستان آغاز گرفت.روستاها این توانایی را دارند تا با برنامه ریزی،زمینه برای توسعه گردشگری در آنان انجام گیرد.

اصلاح در برنامه های عمرانی و بهسازی مناطق با معماری و اصالت و روح روستا با همفکری مشاورین و تجربه های بومی جهت توسعه عمران و آبادی روستا ها از کارهایی است که در دستور کار خود قرار خواهم داد.

پور امینی در سخنان خود با اشاره به توسعه کشاورزی در راستا تولید محصولات کم آب بر و تولید اشتغال در روستاها عنوان کرد: استفاده از روش های نوین کشاورزی و تولید محصولات کم آب بر،از جمله برنامه هایی است که با تحقق آن قصد داریم تا با اشتغال زایی و در آمدزدایی باعث جذابیت و برگشت روستاییان  به روستا شویم.این آغازی است برای رشد و بالندگی روستاها،که در این راستا برنامه ها و سیاست های مؤثری توسط دولت  برای توسعه و ابادنی روستا ها انجام گرفته است.

وی راه تحقق گرفتن این برنامه ها را مشارکت و همراهی تمامی مسئولین شهرستان دانست.

پورامینی در پایان سخنان خود از همه مسئولان به ویژه  تلاش های فرماندار شهرستان برای روی کار آمدن به این سمت آن هم با وجود مشکلات و موانع موجود کمال تشکر و قدردانی را کرد و اظهار امیدواری کرد تا با خدمت خالصانه پاسخ این اعتماد ایشان در جهت انتخاب وی به عنوان بخشدار شهرستان پاسخ دهد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده