رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر : ۳۷۰۶۰
  • چاپ خبر : خلق تصاویر زیبا از بافق توسط عکاسان کشوری

خلق تصاویر زیبا از بافق توسط عکاسان کشوری

در ادامه پروژه هنری بافق از نگاه هفت عکاس، عکاسان مطرح کشوری کار خود را ازصبح روزسه شنبه 25مهرماه در بافق آغاز کردند. به گزارش آفتاب بافق، محمد علی بهابادی عضو انجمن عکاسان شهرستان بافق و از علاقه مندان به هنر عکاسی، از حضور لحظه به لحظه و دوشادوش خود با این عکاسان خبر داد […]

در ادامه پروژه هنری بافق از نگاه هفت عکاس، عکاسان مطرح کشوری کار خود را ازصبح روزسه شنبه 25مهرماه در بافق آغاز کردند.

به گزارش آفتاب بافق، محمد علی بهابادی عضو انجمن عکاسان شهرستان بافق و از علاقه مندان به هنر عکاسی، از حضور لحظه به لحظه و دوشادوش خود با این عکاسان خبر داد و گفت: از زمانی که پروژه هنری بافق از نگاه هفت عکاس مطرح ایرانی کلید خورد من نیز همراه و هم قدم با این عکاسان آنان را یاری کردم.

 بهابادی با بیان حضور عکاسان برجسته  کشوری در این پروژه گفت: عکاسان مطرحی همچون افشین بختیار، نیوشا توکلیان، سید جلال الدین موسوی سپهر، حسین کریم زاده، محمود کشفی پور، پیمان هوشمندزاده و سید بابک موسوی در دستور کار این پروژه قرار دارند.

 وی افزود: محمود کشفی پور، سید جلال الدین موسوی سپهر، حسین کریم زاده از 25 مهرماه در شهرستان بافق حضور دارند که مشغول کار عکاسی هستند.

 بهابادی در ادامه سخنان خود از همراهی و همکاری آقایان قلی زاده و هادی فتاحی و سرکار خانم آرزو طالعی از انجمن عکاسان بافق در این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین یادآور شد اگر این پروژه را به دو قسمت فاز اول و دوم عکاسی برای چاپ کتاب تقسیم بندی کنیم ،می توان گفت که این پروژه عکاسی 80 درصد پیشرفت داشته است و عکاسان از 25 مهرماه با عکاسی از معادن سطح شهر و محیط زیست تصاویر زیبایی را ثبت کرده اند.

این علاقه مند به هنر عکاسی گفت: از زمان شروع به کار این پروژه مسئولین حمایت های لازم را انجام داده اند.

لازم بذکر است پروژه بافق از نگاه 7 عکاس از سال گذشته کلید خورده است و تاکنون ادامه دارد که  مجری این طرح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن عکاسان شهرستان بافق است. فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، مجتمع فلات مرکزی، اداره محیط زیست و اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز همکاران این پروژه خواهند بود.

اختتامیه این پروژه از کتاب آثار هنرمندان مطرح رونمایی می شود.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “خلق تصاویر زیبا از بافق توسط عکاسان کشوری”

  • آقای بهابادی سلام
    کاش به ما هم میگفتین بیایم
    خیلی دوست داشتیم از کنارشون استفاده ببریم و عکاسی کنیم و مهمتر اینکه عکاسی یاد بگیریم از عکاسان مطرح
    حالا هدف اصلی چی بوده و چی شده که تشریف آوردن کاش معلوم بود

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده