رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر : ۳۷۰۷۱
  • چاپ خبر : شادمانی کودکان با بازی های بومی و محلی

شادمانی کودکان با بازی های بومی و محلی

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه بازی های بومی و محلی توسط کودکان مهد پیش دبستانی غدیر بافق برگزار شد به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته تربیت بدنی بازی های بومی و محلی توسط کودکان مهد غدیر بافق در سالن ورزشی حجاب شهر بافق برگزار شد. طاهره کارگران مربی مهد غدیر گفت: تحرک بدنی، یادگیری، […]

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه بازی های بومی و محلی توسط کودکان مهد پیش دبستانی غدیر بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته تربیت بدنی بازی های بومی و محلی توسط کودکان مهد غدیر بافق در سالن ورزشی حجاب شهر بافق برگزار شد. طاهره کارگران مربی مهد غدیر گفت: تحرک بدنی، یادگیری، تمرین کار گروهی و نشاط و شادابی در بسیاری از بازی‌های سنتی و ایرانی دیده می‌شود و کودکان از این نوع بازی‌ها خیلی لذت می‌برند. از قدیم نیز این بازی‌ها در فرهنگ‌ سازی جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و بنابراین باید زنده بماند. وقتی برای مثال بچه‌ها به شکل گروهی طناب‌کشی بازی می‌کنند از نظر بدنی تحرک دارند، کار گروهی را تجربه می‌کنند، شور و هیجان خاصی بریشان ایجاد کی شود، رقابت را تجربه می‌کنند و بسیاری از آموزه‌ها که در این بازی‌های ساده و کم‌خرج وجود دارد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را اینگونه بیان کرد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی کودکان با ورزش های گروهی،ارتقاء سطح سلامت به همراه نشاط و سرگرمی آنان است.

لازم به ذکر است در این برنامه کودکان بازی هایی چون طناب کشی،وسط بازی و دو را انجام دادند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده