رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
  • کد خبر : ۳۷۱۶۶
  • چاپ خبر : پيام قدردانی محسن حیدری از  نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی مبارکه

پيام قدردانی محسن حیدری از نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی مبارکه

  به گزارش آفتاب بافق،محسن حیدری دهیار روستای مبارکه در پیامی ازنمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی روستای مبارکه قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:   بسمه تعالي پيام قدردانی محسن حیدری از  نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی مبارکه من لم يشكرالمخلوق،لم يشكر الخالق باسلام و درود به روح بلند […]

 

به گزارش آفتاب بافق،محسن حیدری دهیار روستای مبارکه در پیامی ازنمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی روستای مبارکه قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالي

پيام قدردانی محسن حیدری از  نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی مبارکه

من لم يشكرالمخلوق،لم يشكر الخالق

باسلام و درود به روح بلند امام راحل و شهداي گرانقدر و همچنين آرزوي طول عمر باعزت و بابركت براي ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)و توفیقات روز افزون برای دولتمردان دولت تدبیر و امید

خداوند متعال را سپاس می گویم که بار دیگر این فرصت را فراهم آورد تا با حسن نظر ورای اعتماد مجدد منتخبین مردم در شورای اسلامی دوره پنجم  به عنوان دهیار و خادم انتخاب شوم و دوباره افتخار خدمت و نوکری مردم را وظیفه خود بدانم.از حسن نیت و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی سپاسگزارم.

اینجانب آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی را به اعضاء محترم صمیمانه تبریک می گویم وانتخاب جناب آقای احمد ابراهیمی را به عنوان ریاست شورای اسلامی  را به ایشان و تمام اهالی روستا تبریک عرض می نمایم و این نوید رابه فال نیک گرفته ، امید دارم در سایه تعامل و همراهی متقابل بتوانیم در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی مبارکه گام برداریم و منشاء تحولات ماندگار شویم.

برخود لازم دانسته  تا صادقانه و خاضعانه فرصت را مغتنم شمرده و از همه مردم بخاطر ((قصورهاي)) احتمالي پوزش طلبيده وهمچنین  وظیفه خود می دانم درراستای این همه خدمات ارزشمندازطرف خودم ومردم مبارکه بار دیگر از مدیرکل محترم امور روستایی ، فرماندار عزیز، بخشدار محترم و تک تک اعضاء شورای چهارم اسلامی و تمامی مسؤلان و کارکنان دهیاری، اعضاء شوراهای اسلامی دوره های قبل و دهیاران قبلی که با   ویژگی ؛تعامل خوب ؛ منشاء خدمات گسترده و یار و یاور ما بوده اند و با خستگی ناپذیری تمام تلاش خود را در جهت عمران وابادانی وتوسعه وپیشرفت شهر خودبکارگرفتند خسته نباشید وخدا قوت بگویم ضمن ادای احترام به تک تک مسئولین محترم، شهروندان فهیم و تمامی عزیزانی که شاید قلم از بیان اسامی آنها قاصر باشد که با تشریف فرمایی حضوری، ارسال پیامهای تبریک در فضای مجازی، ، تماسهای تلفنی و با عناوین مختلف ابراز لطف و محبت نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با عنایت دولت تدبیر و امید و در سایه همدلی اعضای محترم شورای اسلامی ، تعامل بین ادارات و با همکاری و مشارکت اهالی عزیز در اداره امورات و دعای خیر شما مردم، شاهد پیشرفت و ترقی و آبادانی مبارکه باشیم.

اهالی مبارکه  باورداریم که با همراهی ومشارکت آگاهانه شما میتوان برتمامی مشکلات وسختی ها فائق امد وازمشکلات فراروی شمالحظه ای از تلاش شبانه روزی دریغ نخواهیم کردچراکه مبارکه درخورشایسته شما باید سرشار از طراوت ،آرامش وآسایش باشد وازشما مردم فهیم انتظار داریم ودست یاری خودرابه سوی شما عزیزان جهت همکاری و همراهی میگشاییم.

نظریات وانتقادات سازنده شماعزیزان را ارج گذاشته وبه دیده منت می نهیم ،باشد که به پشتوانه شما شهروندان صادق و صبور، بار دیگر از این آزمون الهی سر بلند و سرافراز بیرون آییم.

دهیار مبارکه ،محسن حیدری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده