رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
  • کد خبر : ۳۷۱۷۶
  • چاپ خبر : حفظ و ارتقاء سلامت، محور اصلی برنامه شورای شهر است
رئیس شورا شهر بافق:

حفظ و ارتقاء سلامت، محور اصلی برنامه شورای شهر است

سیدمحمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق صبح روز گذشته به همراه حجت الاسلام تفکری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان ولیعصر با مسئولان آن  دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق: سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق به همراه حجت الاسلام تفکری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور […]

سیدمحمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق صبح روز گذشته به همراه حجت الاسلام تفکری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان ولیعصر با مسئولان آن  دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق: سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق به همراه حجت الاسلام تفکری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان ولیعصر با مسئولان آن دیدار کردند.

وی ضمن اظهار خرسندی از حضور خود در جمع پرسنل زحمت کش بیمارستان،از تلاش های بی شمار آنان در جهت خدمتگزاری به مردم و بیماران تشکر و قدردانی کرد.

باقی زاده در سخنان خود با اشاره به سیاست شورای پنجم  گفت: شورای پنجم بر سه محور نهادینه شده است. محور اول سلامت می باشد، ما به عنوان نماینده مردم آمادگی آن را  داریم تا هر گونه همکاری لازم برای پیشرفت کامل مراکز درمانی و پزشکی در شهر انجام دهیم .

وی گفت: جای بسیار تقدیر دارد که با زحماتی که پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان ولیعصر متحمل می شوند،کار ویزیت ۱۸ هزار نفر در ماه انجام می دهند، که این کار بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد. ورود بیمار همه با درد و رنج همراه است که این سطح توقعات بیماران را بالا برده است.

وی به عنوان نماینده مردم در پیگیری مشکلات شهر و بیمارستان گفت: در مورد مشکلات شهر و بیمارستان از هیچ کاری کوتاهی نخواهم کرد .مواردی که احساس می شود نیاز به همکاری است حتما مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. ساختمان فعلی بیمارستان حدود ۳۰ سال ساخته شده است و از نظر امنیت و ایمنی در درجه صفر قرار دارد باید تلاش کرد تا با ساخت بیمارستان 96 و افتتاح کلینک تخصصی بیمارستان ولی عصر این مشکل نیز برطرف شود.

باقی زاده یکی دیگر از مواردی که نیاز به پیگیری دانست موضوع دیابت در بافق اشاره کرد،که یکی از خطرناک‌ترین بیماری هایی است که به عنوان مرگ خاموش تلقی می شود و کمتر کسی آن را پیگیری می‌کند،چرا که اگر بیماران با آزمایش ها و تحقیقات لازم بیماری دیابت خود را پیگیری کنند کمتر دچار حادثه خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق  یکی دیگر از مواردی که قابل پیگیری می باشد  را بحث مراکز درمانی در قسمت های مختلف شهر به ویژه در فصل زمستان عنوان کرد  و افزود :  در قسمت‌های محروم شهر در شبهای زمستان برای بیماران مشکل می باشد با وسیله نقلیه موتورسیکلت بیمار خود را به بیمارستان ولیعصر برساند لذا در پی آن باید مراکز درمانی در فصل زمستان ایجاد شود تا به صورت شبانه بیماران ویزیت شوند.

وی در ادامه سخنان خود گفت:در امر سرویس دهی و اسکان متخصصان، باید کاری کنیم که از  متکی بودن  به شرکت سنگ آهن کاسته شود.  مشکلات متخصصان جهت اسکان باید مورد توجه قرار گیرد و ما این وعده را خواهیم داد که با کمک سایر نهادها و ارگانها و با در اختیار قرار دادن زمین جهت ساخت مسکن برای متخصصان، این کار با سرعت بیشتری تحقق گیرد. شورای اسلامی شهر از هرتلاشی برای تسریع روند کارها و انجام گرفتن آن کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق بیان کرد:کمکها و حمایتهای فرماندار محترم، تسریع بخشیدن به ساخت بیمارستان 96 تختوابی و … مرهون  زحمات مهندس زاده رحمانی می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.

شرکت سنگ آهن مبلغی بالغ بر 12 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی، پزشکی اعم از دستگاه لاپراسکوپی، فیگو جهت چشم و.. .اختصاص داد که جا دارد از زحمات مدیر عامل محترم  آقای عسکری و دکتر میرزایی تقدیر و تشکر کنیم.

باقی زاده در پایان سخنان خود گفت: از همه شما عزیزان بخاطر تمام تلاش هایی که برای بهبود هر چه بهتر خدمات به بیماران بیمارستان انجام می دهید تشکر و قدردانی می کنم. همین جا از شما عزیزان خواهشمندم تا در بحث تجهیز با در جریان قرار دادن رسانه‌ها توسط روابط عمومی شما،مردم را در جریان امور قرار دهند.

در پایان سید محمد باقی زاده و حجت الاسلام تفکری از قسمت های مختلف بیمارستان و کلینیک تخصصی بخش دیالیز،بخش جراحی،بخش سی سی یو،بخش آی سی یو،بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی و پد هلیکوپتر بازدید کردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده