رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر : ۳۷۱۹۴
  • چاپ خبر : پروژه  گندله سازی سه چاهون  نفس می کشد
گزارش تصویری

پروژه گندله سازی سه چاهون نفس می کشد

به گزارش آفتاب بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی  صبح امروز از سایت گندله سه چاهون بازدید کرد و از نزدیک چگونگی روند پیشرفت کار این پروژه را مورد بررسی قرار داد. این بازدید با همراهی مدیر حراست و مشاوره اداری شرکت سنگ آهن انجام گرفت، که از نزدیک از قسمت  لدینگ،  مخازن آهگ  و […]

به گزارش آفتاب بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی  صبح امروز از سایت گندله سه چاهون بازدید کرد و از نزدیک چگونگی روند پیشرفت کار این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

این بازدید با همراهی مدیر حراست و مشاوره اداری شرکت سنگ آهن انجام گرفت، که از نزدیک از قسمت  لدینگ،  مخازن آهگ  و بنتونیت، بین های کنسانتره  و انبار روباز که شامل  هاپرها و استراکچر فلزی، سازهای تراولینگ،گریت، بالینگ وانولارکولر و همچنین از مخازن بود.

در این اوضاع بد اقتصادی پروژه گندله سه چاهون  هنوز نفس می کشد وعلی رغم مشکلات یوزانس، فایناس، و.. این پروژه به کار خود ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “پروژه گندله سازی سه چاهون نفس می کشد”

  • با سلام .مدیران باید حداقل هفته ای یک بار به این مجموعه سر بزنند . تا مشکلات برطرف گردد.و کار تسریع شود.

  • وحید خوانین زاده says:

    ضمن تشکر از مدیریت محترم شرکت و دیگر پرسنل دلسوز و پرتلاش برای به ثمر رساندن کارخانه گندله سازی با وجود تمام مشکلات و کارشکنی افراد بخیل امیدوارم اینچنین عواملی باعث دلسردی این عزیزان نشود (که نمیشود) و هر روز شاهد پیشرفت شهرمان و تبدیل شدن دوباره آن به یکی از قطب های اصلی و مرکزی معدنی کشور باشیم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده