رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر : ۳۷۲۴
  • چاپ خبر : جلسه آمادگي طرح زمستانه و مدیریت بحران درجاده هاي روستايي بافق برگزار شد

جلسه آمادگي طرح زمستانه و مدیریت بحران درجاده هاي روستايي بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛  در جلسه اي با حضور بخشدار مركزي بافق ، فرمانده پليس راه بافق-بهاباد و جمعي از مسئولان و دهياران روستاهاي بخش مركزي اين شهرستان در مورد آمادگي جهت استقبال از فصل زمستان بحث و تبادل نظر كردند. بخشدار مركزي بافق در ابتداي اين جلسه ضمن تشريح اهداف جلسه طرح […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛  در جلسه اي با حضور بخشدار مركزي بافق ، فرمانده پليس راه بافق-بهاباد و جمعي از مسئولان و دهياران روستاهاي بخش مركزي اين شهرستان در مورد آمادگي جهت استقبال از فصل زمستان بحث و تبادل نظر كردند.
بخشدار مركزي بافق در ابتداي اين جلسه ضمن تشريح اهداف جلسه طرح زمستانه و مدیریت بحران گفت:
باتوجه به شرایط خاص منطقه ، کوهستانی و برف گیر بودن برخي از مناطق و پراکندگی زیاد روستاها در خصوص جاده هاي روستايي نیاز به هماهنگی لازم بين دستگاه هاي زيربط برای مقابله با حوادث احتمالي می باشد.
"محمد رضا فتاحي" با تاكيد بر همكاري دهياران با مسئولان در زمان حوادث گفت: دهياران و اهالي روستاهاي اين بخش بايد در مواقع بحراني و برف گرفتگي جاده با پليس راه و اداره راه وشهرسازي داشته باشند.
در ادامه رييس پليس راه بافق –بهاباد ضمن بيان برخي نكات آموزشي به دهياران بيان داشت: همكاري و هماهنگي دهياران واهالي روستاها با پليس راه و مسئولان اداره راه و شهرسازي در زمان برف گرفتگي و يخبندان جاده هاي روستايي مي تواند راهگشا و موثر باشد.
گفتني است در پايان اين نشست مقرر شد دهياران در مواقع لزوم نسبت به تامين محل اسكان در راه ماندگان، پيگيري و هماهنگي در زمينه نصب تابلو و علائم راهنمايي ورانندگي و تامين خودرو  درمواقع يخبندان جهت نمك پاشي جاده همكاري و مساعدت با مسئولان اداره راه و شهرسازي و پليس راه داشته باشند.

 

New6019 New6022 New6023
 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده