رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
  • کد خبر : ۳۷۲۴۴
  • چاپ خبر : بازی نیمه تمامی که سنگ آهن را صدر نشین کرد

بازی نیمه تمامی که سنگ آهن را صدر نشین کرد

در هفته پنجم لیگ برتر هندبال  تیم گچساران به مصاف با تیم  سپاهان رفت اما این بازی نیمه تمام ماند به گزارش آفتاب بافق، در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال امروز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف با تیم فولاد مبارکه رفت. تیم گچساران در مقابل فولاد مبارکه سپاهان تا دقیقه ۲۳ […]

در هفته پنجم لیگ برتر هندبال  تیم گچساران به مصاف با تیم  سپاهان رفت اما این بازی نیمه تمام ماند

به گزارش آفتاب بافق، در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال امروز تیم نفت و گاز گچساران به مصاف با تیم فولاد مبارکه رفت.

تیم گچساران در مقابل فولاد مبارکه سپاهان تا دقیقه ۲۳ نیمه دوم با حساب ۱۲ بر ۲۱ جلو بود،اما این بازی نیمه تمام ماند..

مراد کرمی رییس سازمان لیگ برتر هندبال درباره علت ناتمام ماندن این بازی گفت: تا نیمه دوم و دقیقه ۲۳، بازی به سود گچساران در جریان بود. اما متاسفانه درگیری میان دو بازیکن گچساران و سپاهان رخ داد،و از آن‌ها خواسته شد تا با عذرخواهی به یکدیگر دست دهند و بازی ادامه یابد. اما بازیکن سپاهان دست نداد و به سوی تماشاچیان برگشت‌ و حرکتی را به سمت آن‌ها انجام داد. تماشاچیان نیز در واکنش به این امر بطری های آب خود را به اعتراض داخل زمین پرتاب کردند و سپاهان دیگر به بازی برنگشت و بازی نیمه تمام باقی ماند..

مراد کرمی ادامه داد: همان‌طور که گفته شد بازی نیمه تمام است و کمیته انضباطی تشکیل می‌شود تا در مورد این اتفاق تصمیم گیری کند.

لازم به ذکر است بازی معوقه بین دو تیم نفت و گازگچساران و پتروشیمی مارون با توجه به اعلام فدراسیون در هفته آینده برگزار می شود.

با توجه به برد سنگ اهن در برابر پتروشیمی مارون و کسب 9 امتیاز و نیمه تمام ماندن بازی سپاهان با گچساران فعلا سنگ اهن با تفاضل 23 گل در صدر جدول قرار دارد.

یاد اور می شویم در هفته ششم بازی ها  که در تاریخ 12 ابان ماه برگزار می شود تیم سنگ اهن به مصاف مس کرمان می رود و سپاهان میهمان شهرداری کازرون تیم دوم جدول می باشد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده