رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر : ۳۷۴۲۹
  • چاپ خبر : ساخت نخستین پیست اسکیت شهرستانی کشور در بافق

ساخت نخستین پیست اسکیت شهرستانی کشور در بافق

رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: نخستین پیست اسکیت شهرستان بافق با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش آفتاب بافق،گلنگ اولین پیست اسکیت استاندارد سرعت شهرستانی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان،عصر امروز در بافق با حضور بهمن محمد رضایی رئیس […]

رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: نخستین پیست اسکیت شهرستان بافق با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آفتاب بافق،گلنگ اولین پیست اسکیت استاندارد سرعت شهرستانی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان،عصر امروز در بافق با حضور بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت ، صادق طهماسبی مدیر کل پدافندهای غیرعامل استان و رئیس هیات اسکیت استان یزد ، فرماندار بافق ،رئیس اداره ورزش و جوانان ،شهردار ،رئیس هیات اسکیت شهرستان ، اعضای تیم ملی اسکیت و جمعی از مسئولین ، روسای هیاتهای ورزشی و علاقمندان ورزش به زمین خورده شد.

بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت  کشور در حاشیه این مراسم گفت: رشته اسکیت سرعت یکی از رشته های تحت پوشش فدراسیون اسکیت است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این رشته در المپیاد آسیایی ۲۰۱۸ حضور دارد و با احداث این چنین پیست هایی می توان در آینده نه چندان دور شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی، مسابقات آسیایی و حتی مسابقات جهانی باشیم.

محمد رضایی با اشاره به اینکه در کل کشور در مراکز استانها و شهرستان ها ۷ پیست استاندار وجود دارد عنوان کرد: از این تعداد ۲ پیست به بهره برداری نرسیده و پیست اسکیت استان مرکزی پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد دارد.

رئیس فدراسیون اسکیت همچنین تصریح کرد: یک پیست اسکیت با سرمایه گذاری خصوصی در مشهد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیست اسکیت شهرستان بافق با حمایت بخش خصوصی و فرماندار احداث خواهد شد خاطر نشان کرد : با تامین مالی و تمرکز بخش خصوصی روی این قسمت ظرف مدت ۶ ماه پیست به بهره برداری می رسد.

محمد رضایی با اشاره به اینکه مساحت پیست بین المللی بافق ۸ هزار متر مربع است،افزود: بخش های این پیست شامل خوابگاه، محل نشستن تماشاچی، محل تمرین برای مبتدیان، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و پیست سرعت می باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده