رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر : ۳۷۴۴
  • چاپ خبر : معاون برنامه ريزي استاندار يزد : تلاش كنيم بافق به عنوان اولين توليد كننده تيلاپيا زنده بماند.

معاون برنامه ريزي استاندار يزد : تلاش كنيم بافق به عنوان اولين توليد كننده تيلاپيا زنده بماند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "محمدرضا بابایی" در نخستين همایش ملی تیلاپیكه در بافق برگزار شد افزود: استان یزد در تولید گوشت قرمز مقام نخست کشور را دارد بگونه ای که در این استان به ازا هر نفر 24 کیلو گوشت قرمز تولید می شود که باید به سمت و سوی تولید و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "محمدرضا بابایی" در نخستين همایش ملی تیلاپیكه در بافق برگزار شد افزود: استان یزد در تولید گوشت قرمز مقام نخست کشور را دارد بگونه ای که در این استان به ازا هر نفر 24 کیلو گوشت قرمز تولید می شود که باید به سمت و سوی تولید و مصرف گوشت سفید و آبزی پروری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون سالانه 950 تن گوشت آبزیان در استان یزد تولید می شود، خاطر نشان کرد: سرانه مصرف این استان 7.5 کیلو گرم است و به هفت هزار تن از این فرآورده نیاز داریم.

بابايي اظهار کرد: در بحث آبزی پروری باید حضور خود را تقویت کرده که حداقل پنج هزار تن تولید ماهی تیلاپیا را برنامه ریزی کنیم.

معاون برنامه ريزي استاندار یزد از بافق به عنوان پايگاه بسيار مطلوب براي تكثير و پرورش تيلاپيا ياد كرد و تصريح كرد: اگر مرکز تحقیقات ملی آبزیان کشور مجوزهاي لازم را اخذ کند، آمادگی داریم در این زمینه تشويق سرمایه گذار و ارتقاء صنعت آبزي پروري اقدام کنیم.

بابایی، سخت کوشی مردم استان یزد را یاد آور شد و گفت: چنانچه آب کشاورزی به قدر کافی داشته باشیم این استان قادر است محصولات زراعی و باغی مورد مصرف کشور را تامین کند.

IMG_0512

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده