رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
  • کد خبر : ۳۷۴۴۷
  • چاپ خبر : بازدید سرزده مسئولان از نانوایی های سطح شهر بافق

بازدید سرزده مسئولان از نانوایی های سطح شهر بافق

بازدید سرزده  از نانوایی های سطح شهر بافق عصر امروز توسط معاون فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه اتاق اصناف شهرستان انجام گرفت. به گزارش آفتاب بافق، نان نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از اولیه ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت  است که این موضوع ریشه در […]

بازدید سرزده  از نانوایی های سطح شهر بافق عصر امروز توسط معاون فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه اتاق اصناف شهرستان انجام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق، نان نقش اساسی در سبد خانوار داشته و یکی از اولیه ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت  است که این موضوع ریشه در آموزه های دینی ما نیز دارد. در پی این موضوع عصر امروز بازدیده سرزده از نانوایی های سطح شهر بافق توسط معاون فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه اتاق اصناف شهرستان انجام گرفت.

دراین بازدید با بیان اینکه درصد قابل توجهی از بهبود کیفیت نان به مهارت نانوایان بستگی دارد تأکید شد: تمامی نانوایان باید آموزش های لازم را ببینند تا نان باکیفیت به دست مردم برسد.

در جریان این بازدید ها کمیت ، کیفیت، رعایت مسائل بهداشتی کارگران، وضعیت بهداشتی نانوایی  ها، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان تولیدی مد نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده