رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
  • کد خبر : ۳۷۴۵۳
  • چاپ خبر : ضرورت تقویت زیر ساخت های ورزشی در شهرستان بافق
فرماندار بافق:

ضرورت تقویت زیر ساخت های ورزشی در شهرستان بافق

فرماندار بافق در آیین کلنگ زنی پیست بین المللی اسکیت شهرستان بافق گفت: یکی از ضرورت های ورزش ماندگار در شهرستان ایجاد زیرساختهای ورزشی است. به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در مراسم کلنگ زنی پیست بین المللی اسکیت بافق با بیان این که  هفتمین پیست استاندار کشور در این شهرستان ساخته […]

فرماندار بافق در آیین کلنگ زنی پیست بین المللی اسکیت شهرستان بافق گفت: یکی از ضرورت های ورزش ماندگار در شهرستان ایجاد زیرساختهای ورزشی است.

به گزارش آفتاب بافق،محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در مراسم کلنگ زنی پیست بین المللی اسکیت بافق با بیان این که  هفتمین پیست استاندار کشور در این شهرستان ساخته می شود، گفت: همت رؤسای هیات اسکیت استان و کشور، اداره ورزش و جوانان و هیات شهرستان در زمینه شروع عملیات عمرانی ساخت این پیست، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با مسئولان هیات های ورزشی شهرستان عنوان کرد: پیست های اسب سواری، موتورسواری و سایت اختصاصی شمشیربازی فعالیت های ماندگار و زیربنایی برای توسعه ورزش است.

زاده رحمانی ابراز امیدواری کرد و افزود: ایجاد زیر ساخت ضروری ورزش عاملی برای توسعه ورزش،جذب فرزندان و ورزشکاران بافقی در رده های مختلف باشد.

فرماندار شهرستان بافق همچنین بر توجه به جذب و درخشش ورزشکاران بافقی در میادین ملی و بین المللی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده