رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر : ۳۷۴۸۴
  • چاپ خبر : دیدار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت

دیدار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت

  محمدرضا صباغیان در جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح موقعیت حوزه انتخابیه خود به معرفی پتانسیل های صنعتی و معدنی در شهرستان های مهریز ،ابرکوه، بافق ، بهاباد و خاتم پرداخت و همچنین مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی را بصورت شفاف با وزیر مربوطه در میان گذاشت. به […]

 

محمدرضا صباغیان در جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح موقعیت حوزه انتخابیه خود به معرفی پتانسیل های صنعتی و معدنی در شهرستان های مهریز ،ابرکوه، بافق ، بهاباد و خاتم پرداخت و همچنین مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی را بصورت شفاف با وزیر مربوطه در میان گذاشت.

به گزارش آفتاب بافق،در این جلسه فرماندار بافق و همچنین سه تن از سرمایه گذاران بخش صنعت که در حوزه انتخابیه مهریز مشغول به فعالیت هستند ،نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند. محمدرضا صباغیان در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح موقعیت حوزه انتخابیه خود به معرفی پتانسیل های صنعتی و معدنی در شهرستان های مهریز ،ابرکوه، بافق ، بهاباد و خاتم پرداخت و همچنین مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی را بصورت شفاف با وزیر مربوطه در میان گذاشت.

در نظر گرفتن تسهیلات و امتیازات ویژه برای سرمایه گذارانی که در شهرستان بهاباد فعالیت می نمایند و رفع مشکلات و کمبودهای اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بهاباد از جمله موارد بیان شده در این دیدار بود.

بررسی مشکلات مجتمع صنعتی ،معدنی آهن و فولاد بافق (ابویی)، مساعدت برای مرتفع نمودن مشکلات صنعتی بافق و روستای مبارکه و همچنین توجه به صنایع پایین دستی و جوار معدنی سرب و روی با توجه به پتانسیل های بالقوه مجتمع معدنی مهدی آباد مهریز، بررسی و رسیدگی به مشکلات کارخانه تولید کستانتره سرب و روی مهدی آباد و مطرح نمودن مشکلات و کمبودهای اداره صنعت،معدن مهریز از دیگر اهم مشکلات و مسائل مطرح شده بود.

در این جلسه همچنین در رابطه با مساعدت به حل مشکلات کارخانه فولاد شهرستان خاتم و مساعدت به حل مشکلات کارخانه کاشی طاووس این شهرستان بحث و گفتگو شد.

بررسی مشکلات کارخانه تولید سیمان سفید ابرکوه و بررسی مشکلات کارخانه کاشی این شهرستان نیز از جمله موارد مطروحه جلسه بود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص آنها دستورات لازم از وزیر را دریافت کرد.

لازم به ذکر است در جلسات با وزرا موضوع جلسه با هر وزیر به اطلاع مسئولین شهرستانهای حوزه انتخابیه رسانده می شود تا هر کدام فرصت دارند شخصا در جلسه حضور یابند و هرکدام نمی توانند خواسته و مشکلاتشان را مکتوب جهت پیگیری ارسال کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده