رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر : ۳۷۵۱۷
  • چاپ خبر : سرمایه گذاری در توسعه ورزش سبب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق:

سرمایه گذاری در توسعه ورزش سبب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش میزان ناهنجاری های فردی و اجتماعی می‌شود. به گزارش آفتاب بافق،رضانارگانی رئیس اداره ورزش وجوانان بافق در حاشیه مراسم آغاز پیست اسکیت شهرستان گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش موجب کاهش هزینه‌ها در بخش درمان و نیز باعث کاهش میزان ناهنجاری فردی و اجتماعی می‌شود. […]

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش میزان ناهنجاری های فردی و اجتماعی می‌شود.

به گزارش آفتاب بافق،رضانارگانی رئیس اداره ورزش وجوانان بافق در حاشیه مراسم آغاز پیست اسکیت شهرستان گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش موجب کاهش هزینه‌ها در بخش درمان و نیز باعث کاهش میزان ناهنجاری فردی و اجتماعی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ورزش بر بهره‌وری مالی، رونق اقتصادی و تولید ناخالص ملی کشور اثر گذاشته و باعث افزایش میزان جذب گردشگر، تحرک و نشاط مطبوعاتی و ارتقای فرهنگ عمومی می‌شود و از طرفی باید گفت ورزش افزایش میزان مشارکت شهروندان را در امور شهرها فراهم می‌سازد.

نارگانی توسعه پایدار ورزش شهروندی را یکی از ارکان مهم اداره ورزش و جوانان عنوان و اظهار داشت: تأمین امکانات و تجهیز فضاهای ورزشی، توسعه و احداث اماکن ورزشی جدید، توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌های ورزشی، توسعه امکانات ورزشی، بررسی میزان سرانه ورزش در شهر و تلاش برای کاستن از فاصله آن با استانداردهای جهانی ازجمله اصلی‌ترین دغدغه‌های ما در مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق اظهار داشت: امروز ساختن اماکن ورزشی بر اساس استانداردهای جهانی و مطابق با یک برنامه‌ریزی تشکیلاتی، تخصصی و هوشمندانه از رویکردهای اداره ورزش و جوانان است لذا تشویق و فعال زایی بخش دولتی و خصوصی در حوزه‌هایی چون سرمایه‌گذاری در امر ورزش و مشارکت در ساخت و حفاظت از اماکن ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده