رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
  • کد خبر : ۳۷۵۳۵
  • چاپ خبر : ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان در تفرجگاه آبشار بافق
به مناسبت هفته تربیت بدنی:

ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان در تفرجگاه آبشار بافق

شهردار بافق از مراحل پایانی ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد در شهر بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده بافق از مراحل پایانی ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد در شهر بافق خبر داد و گفت:عملیات طراحی و  زیرسازی این پیست انجام شده و مراحل روسازی مسیر، […]

شهردار بافق از مراحل پایانی ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد در شهر بافق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده بافق از مراحل پایانی ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد در شهر بافق خبر داد و گفت:عملیات طراحی و  زیرسازی این پیست انجام شده و مراحل روسازی مسیر، تامین روشنایی، نصب علائم ایمنی و ایستگاه دوچرخه در حال انجام است.

نوروززاده با اعلام اینکه این پیست ازجمله پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر سال جاری می باشد،افزود: این پروژه به مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه 3.5 میلیارد ریال در حال تکمیل است.

وی همچنین بیان کرد: دوچرخه سواری در میان فضاهای بکر و نیز چشم اندازهای بسیارزیبا و سر سبز تفرجگاه آبشار بافق از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پیست است.

نوروززاده همچنین از رویکرد جدید شهرداری بافق در طراحی و احداث مسیرهای مناسب برای استفاده از دوچرخه درحمل و نقل عمومی برای پاکیزگی هوا و ورزش برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی خبر داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده