رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
  • کد خبر : ۳۷۵۵۶
  • چاپ خبر : توقیف ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در مهرماه سال 96

توقیف ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در مهرماه سال 96

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در مهرماه سال جاری تعداد ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را اعم از خودرو و موتورسیکلت توقیف کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف،  ماموران راهنمایی […]

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در مهرماه سال جاری تعداد ۱۴۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را اعم از خودرو و موتورسیکلت توقیف کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف،  ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آنها را متوقف کردند.

 کمالی افزود: در این راستا ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در طول مهرماه سال جاری تعداد ۱۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو را که راکبان آنها ضمن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تخلفاتی از جمله سبقت غیرمجاز، رانندگی بدون گواهینامه، حرکت در خلاف جهت و فاقد مدارک و غیره را انجام داده بودند توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی بافق با اشاره به علل و عوامل بروز حوادث رانندگی از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و غیره، گفت: ارتقاء فرهنگ و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، از اعمال قانون و صدور برگ جریمه از سوی پلیس، کارسازتر است و نیاز می باشد با آموزش، دانش و مفاهیم ترافیک، فرهنگ راهنمایی و رانندگی را بالا ببریم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده