رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
  • کد خبر : ۳۷۶۵۱
  • چاپ خبر : قدردانی به پاس تلاش و پشتکار شهردار محترم بافق

قدردانی به پاس تلاش و پشتکار شهردار محترم بافق

به گزارش آفتاب بافق،علی محمد رنجبر، رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق در پی پیامی از شهردار بافق به پاس تلاش و زحمات وی در ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان در استان یزد قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: شهردار محترم بافق با سلام از اینکه در سایه سار لطف ایزد […]

به گزارش آفتاب بافق،علی محمد رنجبر، رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق در پی پیامی از شهردار بافق به پاس تلاش و زحمات وی در ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان در استان یزد قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

شهردار محترم بافق

با سلام

از اینکه در سایه سار لطف ایزد منان و در کسوت خدمت به مردم فهیم شهرمان و همچنین جهت اعتلای ورزش این شهرستان همت می نمایید سپاسگزارم.

 مفتخرم هم اکنون که متولی ساخت اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان در استان یزد هستید به پاس زحمات و خدمات ارزنده شما و همکارانتان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام دارم.

ضمنا رویکرد جدید شهرداری بافق در طراحی و احداث مسیرهای مناسب برای استفاده از دوچرخه ، در حمل و نقل عمومی را ارج نهاده و رجاء واثق دارم،این شور شیرین خاطرات تلاش های شما در این کسوت، که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت بر آن موج می زند، همواره به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و فردای شما خواهد بود.

                                    با آرزوی توفیق روز افزون

                                        علی محمد رنجبر

                   رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده