رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
  • کد خبر : ۳۷۶۹۲
  • چاپ خبر : معلولانی که واژه معلولیت را به موفقیت تلفظ می کنند

معلولانی که واژه معلولیت را به موفقیت تلفظ می کنند

روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس از موفقیت این مرکز در دومین سال متوالی در عرصه فعالیت های فرهنگی توسط دختران معلول آن خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،به نقل از روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی نرگس بافق:مرکز حرفه آموزی نرگس در سال 1388فعالیت رسمی خود را با هدف خدمت گذاری […]

روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس از موفقیت این مرکز در دومین سال متوالی در عرصه فعالیت های فرهنگی توسط دختران معلول آن خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،به نقل از روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی نرگس بافق:مرکز حرفه آموزی نرگس در سال 1388فعالیت رسمی خود را با هدف خدمت گذاری به معلولین دختر در بافق آغاز کرد. این مرکز علاوه بر فعالیت های آموزشی خود،موفق شد سال گذشته با همکاری مربی فرهنگی هنری مرکز با اجرای سرود امام رضا (ع) در جشنواره رضوی خوش بدرخشد و به همگان اثبات کند،معلولیت محدودیت نیست.

از دیگر افتخارات این مرکز تشکیل رسمی گروه تئاتر معلولین  در سال 96 با تمام هنرمندان بومی بافق است، که توانست پس از کسب موفقیت در پذیرفته شدن نمایش نامه ی مترسک در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین،با یک گروه خوب وارد بخش بازبینی این جشنواره شود. امید است پس از موفقیت در این بخش نیز وارد بخش اصلی جشنواره شود.

 تمام مراحل این تئاتر اعم از طراحی , نمایشنامه , گریم, اشعار , آهنگسازی و خوانندگی توسط هنرمندان بومی انجام شده که مورد استقبال گروه بازبینی جشنواره منطقه ای قرار گرفت.

شایان ذکر است که جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین  قرار است در آذر ماه سال جاری در خراسان جنوبی برگزار گردد. این گروه به سرپرستی راضیه قربانی زاده مدیریت این مرکز، روح الله کوشا مقدم کارگردان،محسن دهقان دستیار کارگردان و خواننده،مهدی ابراهیمی آهنگساز،روح الله ناظمی نویسنده،ابوالفضل درخشان مهر طراح دکور،خانم طالعی طراح دکور و گریم وخانم بابایی طراح صحنه می باشد.

همچنین علاوه بر بازیگران خوب معلول سرکار خانم جمعه زاده و سرکار خانم پور اکبری نیز در کنار معلولین به ایفای عالی نقش های خود می پردازند، که جای دارد از هر دو این عزیزان و پرسنل زحمت کش این مرکز که  یار و یاور همیشگی معلولین عزیز بودند، تشکر و قدردانی شود.

در آخر از ابوالفضل انصاری مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سیار بافق که در تمام لحظات پشتیبان این مرکز بودند و همچنین از رضا شریعتی معاونت محترم آموزش و پرورش و آقای کوشامقدم مدیریت گروه فرهنگی هنری عرفان تشکر و قدردانی کرده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم.

روابط عمومی مرکز دخترانه حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده