رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
  • کد خبر : ۳۷۶۹۷
  • چاپ خبر : وقتی نام “شهدای بافق” با عنایت شهدا در کشور درخشیده شد

وقتی نام “شهدای بافق” با عنایت شهدا در کشور درخشیده شد

آفتاب بافق؛ شادی های فوتبالی، یکی از حواشی جالب این ورزش است که برای بازیکنان مسلمان، گاه رنگ و بوی دینی و ارزشی به خود می گیرد. علی علیپور بازیکن تأثیرگذار و جوان تیم پرسپولیس که بازی فوتبال خود را از تیم سنگ آهن آغاز کرده است هم ازآن دسته فوتبالیست هایی است که با […]

آفتاب بافق؛ شادی های فوتبالی، یکی از حواشی جالب این ورزش است که برای بازیکنان مسلمان، گاه رنگ و بوی دینی و ارزشی به خود می گیرد.

علی علیپور بازیکن تأثیرگذار و جوان تیم پرسپولیس که بازی فوتبال خود را از تیم سنگ آهن آغاز کرده است هم ازآن دسته فوتبالیست هایی است که با اعتقادات مذهبی و ملی خود همراه است، و امروز در بازی دربی رنگ و بوی دینی و ارزشی به تنها گل زده این مسابقه ،توسط خود داد. وی پس از گلزنی خود تصویر پیراهنش را که مزین  به  نام شهدای سنگ آهن بود را مقابل تماشاگران ورزشگاه آزادی و دوربین ها به نمایش گذاشت و با افتخار گل خود را تقدیم شهدای والا مقام سنگ آهن نمود.

اما چه شد که این تصویر بر روی پیراهن این بازیکن درخشیده شد.

این کار علیپور پیشنهادی بود که از سوی ماشالله تفکری که زمانی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن بود و علیپور در تیمش بازی می کرد،انجام گرفت. که برای دانستن جزئیات این امرآفتاب بافق مصاحبه ای تلفنی با وی انجام داد که شرح آن را از زبان تفکری می خوانید.

تفکری در مورد این ایده خود گفت: حدود یک سال پیش این ایده به ذهنم رسید که آن را با مدیر عامل سنگ آهن و سپس به هیئت مدیره باشگاه آقایان طلایی و میر طاهری مطرح کردم، که مورد استقبال همه واقع شد. اما انجام این کار سخت و دشوار بود.

 باید به عنوان یکی از عوامل اجرایی سازمان لیگ به ورزشگاه آزادی می رفتم و این ایده همچنان در ذهنم تداعی می شد.اما از آنجا که علی علیپور بازیکنی بود که فوتبال خود را از تیم سنگ آهن شروع کرده بوده و با هم آشنایی داشتیم،این ایده را با او در میان گذاشتم.بر خلاف بازیکنانی که وقتی وارد بازی حرفه ای خود می شوند باشگاه را فراموش می کنند،وی با اشتیاق و رضایت کامل به انجام این امر آن را قبول کرد. قرار بود به همراه رضا شاهرودی و علی علیپور به دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن برویم تا عکسی از شهدای سنگ آهن به یادگار بگیریم، اما این کار به دلیل مشغله کاری آقای عسکری و همچنین اردوی تیم پرسپولیس انجام نشد. در نهایت بر آن شدم تا پیراهنی به اسم این شهدای والا مقام طراحی کنم تا بتوانم قبل از بازی آن را تحویل علیپور بدهم.

امروز به عینه شاهد عنایت این شهدا در تحقق این امر و از همه مهم تر گلزنی تنها توپ این مسابقه آن هم توسط علیپور بودیم.وی با گل زنی خود با شور و شعف خاص پیراهن خود را که مزین به نام شهدای سنگ اهن بود، مقابل تماشاگران ورزشگاه آزادی و دوربین ها به نمایش گذاشت و با افتخار گل خود را تقدیم شهدای والا مقام سنگ آهن نمود.

مفتخرم از اینکه توانستم نقشی در این امر داشته باشم و مورد عنایت شهدا قرار گیرم تا نام شهدای بافق را در آن فضا بر لبان و دیدگان همه نقش ببندد.

در پایان جا دارد از گزارشگر برنامه عادل فردوسی پور،که قبل از بازی وی را در جریان این امر گذاشتم تا در صورت وقوع گل و انجام این امر توسط علیپور آن را از اعلام کند، صمیمانه  تشکر و قدردانی می کنم.

اصلا فكرش را هم نميكردم اينگونه بازتابي در كشور و بخصوص بافق داشته باشه و خوشحالي مردم بافق خستگی اين كار را از تنم خارج كرد

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “وقتی نام “شهدای بافق” با عنایت شهدا در کشور درخشیده شد”

  • عباس اولیایی - زنجان says:

    ماشاالله آقا ماشالله
    کار بسیار بزرگ وارزشمندی بود ، درود به تمام بافقی هایی که فقط وفقط به فکر سربلندی وسر فرازی بافق هستند ، سلام ودرود به روان پاک تمام شهداء سرفراز ایران اسلامی ، علی الخصوص شهداء بافق وشهداء ورزشکار بافق
    سپاس وتقدیر وتشکر از تمام عزیزانی که باعث وبانی این کار بزرگ وبه یادماندنی فرهنگی ، اجتماعی بودند علی الخصوص دوست بزرگوار جناب آقای تفکری مبارکه ایی ، آقا ماشاالله الی پیر شی ، یا حق

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده