رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر : ۳۷۷۲۸
  • چاپ خبر : افتخار آفرینی بانوی کماندار بافقی برای تیم لیگ برتری” آرمان تهران”

افتخار آفرینی بانوی کماندار بافقی برای تیم لیگ برتری” آرمان تهران”

    مبینا فلاح بانوی کماندار بافقی با حضور در تیم آرمان تهران با راه یابی به فینال مسابقات تیر و کمان کشوری، توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.   به گزارش آفتاب بافق،از سری مسابقات لیگ برتر تیروکمان کشور،مبینا فلاح بانوی کماندار بافقی با حضور در تیم آرمان تهران،توانست در مرحله پایانی […]

 

 

مبینا فلاح بانوی کماندار بافقی با حضور در تیم آرمان تهران با راه یابی به فینال مسابقات تیر و کمان کشوری، توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

 

به گزارش آفتاب بافق،از سری مسابقات لیگ برتر تیروکمان کشور،مبینا فلاح بانوی کماندار بافقی با حضور در تیم آرمان تهران،توانست در مرحله پایانی این دوره از مسابقات گروهی با حضور 8 تیم در رده ریکرو بزرگسالان،مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

 

فینال مسابقات تیر وکمان لیگ برتر کشور، روز گذشته بصورت زنده از شبکه ورزش پخش شد، تیم آرمان توانست با اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد.

در پایان پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان که به میزبانی پتروکیمیاگرراد در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی و در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان  برگزار شد، تیم پتروکیمیاگرراد در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های آرمان و مس کرمان در جایگاه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان قرار گرفتند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده