رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر : ۳۷۷۷۷
  • چاپ خبر : ادای دین بازیکن سابق سنگ آهن  به شهدا و مردم بافق
رضا شاهرودی در گفتگویی تلفنی با آفتاب بافق؛

ادای دین بازیکن سابق سنگ آهن به شهدا و مردم بافق

به گزارش آفتاب بافق،در پی بازی دربی که در روز پنجشنبه 4 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و گلزنی تنها گل این مسابقه توسط علی علیپور بازیکن تاثیر گذار تیم پرسپولیس که با کار دینی و ارزشی خود تصویر پیراهنش را که مزین به نام شهدای سنگ آهن بافق بود را در […]

به گزارش آفتاب بافق،در پی بازی دربی که در روز پنجشنبه 4 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و گلزنی تنها گل این مسابقه توسط علی علیپور بازیکن تاثیر گذار تیم پرسپولیس که با کار دینی و ارزشی خود تصویر پیراهنش را که مزین به نام شهدای سنگ آهن بافق بود را در دیدگان همه به تصویر کشید و با شور و شعف خود آن را تقدیم شهدای بافق کرد،آفتاب بافق مصاحبه ای تلفنی با رضا شاهرودی مربی سابق تیم سنگ آهن بافق و بازیکن با سابقه تیم ملی و پرسپولیس کرد تا نظر وی را درباره بازی دربی و عمل ارزشمند علیپور سوالاتی پرسید که در ادامه خواهید خواند.

نظر شما درباره بازی علیپور و عملکرد او پس از گلزنی چیست؟

علیپور بازیکن تیم بافق و از شاگردان من بود و می دانستم روزی به جایگاه برتری در فوتبال خواهد رسید. اوبا کار شایسته خود در روز پنجشنبه درآن  فضای گسترده و مملو از جمعیت که تمام کشور بیننده آن بودند نسبت به مردم خوب بافق و شهدای سنگ آهن ادای دین کرد و باعث شادی دلهای مردم بافق شد. او در فوتبال همه چیز دارد و قبل از بازی هم گفته بودم که علیپور ستاره دربی می‌شود. علیپور مانند هفته‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت، هم موفق به گرفتن پنالتی شد و هم با تبدیل کردن پنالتی به گل، برتری پرسپولیس را رقم زد. امیری نیز در این بازی تلاش بسیاری کرد و باعث به‌هم ریختن خط دفاعی استقلال شده بود.

دربی چگونه بازی بود؟

بازی بسیار خوبی بود، استقلال در 10دقیقه اول با اختیار داشتن توپ و میدان شرایط خوبی برای گلزنی داشت، اما در ادامه  پرسپولیس با در دست گرفت کار،عملکرد خوبی از خود نشان داد،او بارها توانست با شکستن خط دفاع استقلال به سمت دروازه آنان برای گلزنی حمله کند،پرسپولیس می‌توانست با گل‌های بیشتری استقلال را شکست بدهد.

نظرتان درباره پنالتی تیم پرسپولیس چیست؟

 به نظر من داور در صحنه پنالتی باید روزبه چشمی را اخراج می‌کرد، او به عمد علیپور را زد، ولی می‌گویند طبق قوانین جدید حرکت او اخراج نداشت. من پیش‌بینی کرده بودم که 3 گل به استقلال می‌زنیم،که اگر چشمی اخراج می‌شد این اتفاق می‌افتاد.

درباره عقب کشیدن پرسپولیس در نیمه دوم صحبت کنید. به نظر شما بازیکنان خسته نبودند؟

حساسیت دربی و برتری پرسپولیس با تنها گل زده شده باعث شده بود تا برای حفظ نتیجه بازیکنان عقب بکشند که این امری طبیعی است..خدا را شکر با وجود عقب کشیدن بازیکنان پرسپولیس و عملکرد خوب مدافعان و بیرانوند توانستند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا دروازه تیم در مقابل حریف بسته بماند.. به هر حال استقلال می‌خواست از پایین جدول جدا شود و نیاز به برد در این بازی داشت به همین دلیل روی دروازه پرسپولیس فشار می‌آورد.

بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی چه کسی بود؟

همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند، اما با آشنایی که نسبت به علیپور به عنوان شاگرد خود در تیم سنگ آهن بافق و بازی های خوبی که همیشه از او می دیدم چه در زمانی که در بافق بود و چه الان که تلاش های گذشته در بافق سبب درخشش وی در تیم پرسپولیس شده است، من  عملکرد او و امیری را بسیار عالی دیدم. بدون شک پرسپولیسی های بافقی هم با من هم عقیده هستند.

فکر می‌کنید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود؟

 پرسپولیس نسبت به دیگر تیم های لیگ برتر از جایگاه بالاتری برخوردار است و برای هر بازی شگردهای خاص خودش را به کار می گیرد.مطمئن باشید اگر پرسپولیس به حاشیه کشیده نشود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

سخن پایانی: تشکر از مردم خونگرم و دوست داشتنی بافق، بخصوص مدیریت شرکت سنگ آهن و دوستانی که هنوز من با تعدادیشون ارتباط دارم.

عکس: آرشیو

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده