رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر : ۳۷۸۱۲
  • چاپ خبر : گازرسانی روستایی، هدف راهبردی مسئولان بافق

گازرسانی روستایی، هدف راهبردی مسئولان بافق

به منظور حل مسائل و مشكلات گاز رسانی به آبادی ها و توابع دهستان مباركه جلسه اي در محل بخشداري مركزي برگزار گرديد.  به گزارش آفتاب بافق؛ در جلسه اي مشترك با حضور بخشدار مركزي بافق، اعضاي شوراي اسلامي بخش مركزي، مديران ادارات جهاد كشاورزي و بنياد مسكن شهرستان، شورا و دهياري روستاي مباركه و […]

به منظور حل مسائل و مشكلات گاز رسانی به آبادی ها و توابع دهستان مباركه جلسه اي در محل بخشداري مركزي برگزار گرديد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ در جلسه اي مشترك با حضور بخشدار مركزي بافق، اعضاي شوراي اسلامي بخش مركزي، مديران ادارات جهاد كشاورزي و بنياد مسكن شهرستان، شورا و دهياري روستاي مباركه و نماينده اهالي فيروزآباد و عباس آباد در خصوص حل مشكل گازرساني به اين مزارع بحث و تبادل نظر گرديد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                        در  ابتداي جلسه  پور اميني بخشدار مركزي ضمن خيرمقدم و خوش آمد گويي به مدعوين، به بيان موضوع جلسه و پاره اي توضيحات در اين رابطه پرداخت.

  در ادامه مديران ادارات جهاد كشاورزي و بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان موارد و هشدارهايي را پيرامون ساخت و سازهاي بي رويه و غير اصولي در اين مزارع و زمین های کشاورزی،هم چنين محدوديت هاي قانوني براي ارائه خدمات و تشديد برخوردهاي لازم برابر ضوابط و موازين قانوني بيان نمودند. که هريك از اعضاي جلسه به بيان مسائل و مشكلات مرتبط با حوزه خود پرداختند.

     پور اميني بخشدار مركزي ضمن جمع بندي مسائل و موارد مطرح شده از نمايندگان دستگاه ها و  حاضرين در جلسه خواست  تا ضمن رعايت ضوابط در جهت رفع مشكل اين مناطق اقدام نمايند. مقرر گرديد ساخت و سازهاي احداث شده تا اين تاريخ كه داراي پروانه ساخت مي باشند نسبت به نصب علمك و واگذاري انشعاب گاز اقدام شود و در مورد ساخت و سازهاي بدون مجوز با ارجاع به كميسيون ماده 99 تعيين تكليف نهايي مشخص گردد.هم چنين از اين پس با همكاري دهياريها و شوراها با ساخت و سازهاي بدون مجوز برخورد قانوني صورت پذيرد.

  در اين جلسه  پيرامون ساير مباحث از جمله اشتغال زايي، پهنه بندي و واگذاري زمين هاي دامداري،مسكوني و شرايط  واگذاري و …. بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

در جلسه اي ديگر با حضور بخشدار مركزي، هيت امناء شهرك صنعتي مباركه و نماينده شركت گاز استان در محل دفتر بخشداري مركزي برگزار گرديد،  مسير گاز رساني به شهرك مسكوني فسفات از طريق شهرك صنعتي مباركه مورد تحليل و بررسي قرار گرفت.

درپايان  بخشدار مركزي قول مساعد داد تا ظرف چند روز آينده با ايجاد تعامل بين شركت گاز استان و شركت شهرك هاي صنعتي مشكل گاز رساني به شهرك فسفات مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده