رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر : ۳۷۸۲۹
  • چاپ خبر : تجلیل از مربیان ورزشی شهرستان بافق + تصاویر
به مناسبت روز مربی

تجلیل از مربیان ورزشی شهرستان بافق + تصاویر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از مربیانی که در مسابقات کشوری و منطقه ای حضور داشتند تجلیل نمود. به گزارش آفتاب بافق، عصر روز یکشنبه 7 آبان ماه1396 مراسم تجلیل از مربیانی که تیم های ورزشی آنها در مسابقات کشوری و منطقه ای حضور داشتند با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از مربیانی که در مسابقات کشوری و منطقه ای حضور داشتند تجلیل نمود.

به گزارش آفتاب بافق، عصر روز یکشنبه 7 آبان ماه1396 مراسم تجلیل از مربیانی که تیم های ورزشی آنها در مسابقات کشوری و منطقه ای حضور داشتند با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، هادی شیرازی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ، مهدی دهقانزاده رئیس هیات هندبال و جمعی از مربیان در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن برگزار گردید.

در این مراسم نارگانی ضمن تبریک فرا رسیدن روز مربی و قدردانی از زحمات همه مربیانی که در عرصه ورزش فعالیت می نمایند بر اهمیت نقش مربیان در ترویج و توسعه ورزش شهرستان  تاکید نمود و گفت : مربیان ورزشی کلیدی ترین نقش در آینده جوانان ورزشکار دارند و با نحوه هدایت خود ، آنها را به نقاط حساسی از زندگی فردی و اجتماعی سوق می دهند.

وی با بیان اینکه مهم ترین نقش تربیتی و آموزشی در ورزش را مربیان ایفا می کنند،گفت : خروجی ورزش محصول کار مربیان است و اگر این خروجی با کیفیت باشد آنها توانسته اند مسئولیت خود را انجام دهند.

نارگانی  با بیان اینکه ورزشکاران نیز در همه زمینه ها از مربیان خود الگو می گیرند،گفت : ارائه نکات مثبت اخلاقی به ورزشکاران در کنار تکنیک ها و تاکتکهای ورزشی از وظایف مهم و خطیر مربیان در عرصه ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تاکید بر اینکه مربیان موفق باید به علوم روز ورزش نیز آشنا باشند گفت : برگزاری دوره های آموزشی در تمام زمینه ها در جهت به روز شدن مربیان از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی  است و ما سعی خود را برای برگزاری چنین دوره های با همکاری روسای هیات های ورزشی  به کار خواهیم بست

شایان ذکر است در پایان این مراسم  از مربیانی که در عرصه مسابقات کشوری حضور داشتند با اهداء تقدیرنامه و هدایا تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده