رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : ۳۷۸۵۳
  • چاپ خبر : حمایت نهادها ومسئولین گام موثر در کمک به مددجویان بافق
رئیس شورای شهر بافق:

حمایت نهادها ومسئولین گام موثر در کمک به مددجویان بافق

رئیس شورای شهر بافق به همراه شهردار و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان صبح امروز از خانواده مددجویان تحت این نهاد بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق، باقی زاده رئیس شورای شهر ونوروز زاده شهرداربافق به همراه هاشمی پور مدیر کمیته امداد از خانواده مددجویان ایتام وبی سرپرست  تحت حمایت این نهاد بازدید […]

رئیس شورای شهر بافق به همراه شهردار و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان صبح امروز از خانواده مددجویان تحت این نهاد بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق، باقی زاده رئیس شورای شهر ونوروز زاده شهرداربافق به همراه هاشمی پور مدیر کمیته امداد از خانواده مددجویان ایتام وبی سرپرست  تحت حمایت این نهاد بازدید کردند.

 در این بازدید برلزوم خدمت رسانی همه جانبه به افراد بی بضاعت تاکید شد و با دادن وعده مساعدت به مددجویان از آنان دلجویی ودر جهت رفع مشکلات آنان قول پیگیری داده شد.

در ادامه باقی زاده ضمن توجه به سخنان مددجویان، پیگیری های لازم را جهت حل مشکلات این عزیزان خواستار شد و گفت : همانطور که در دین مبین اسلام سرکشی به ایتام و خانواده های کم بضاعت و صله رحم توصیه فراوان شده ، این چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی می تواند کمک روحی و دلگرمی مضاعف برای مقابله با مشکلات باشد و امید است که با حمایت دیگر سازمان ها و و مسئولین بتوانیم گامهای موثر در خور شأن مددجویان عزیز برداریم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده