رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
  • کد خبر : ۳۷۸۸۰
  • چاپ خبر : دیدار رئیس هیات ورزشهای همگانی استان با مسئولان ورزشی بافق

دیدار رئیس هیات ورزشهای همگانی استان با مسئولان ورزشی بافق

به گزارش آفتاب بافق،صبح  امروز جلسه ای با حضور امیراعظم صحت مند رئیس هیات ورزشهای همگانی استان یزد و سید حسین سیدعربی نایب رئیس هیات همگانی با رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق و محمد رضا کاظمی رئیس هیات همگانی شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان تشکیل شد. در ابتدای این جلسه […]

به گزارش آفتاب بافق،صبح  امروز جلسه ای با حضور امیراعظم صحت مند رئیس هیات ورزشهای همگانی استان یزد و سید حسین سیدعربی نایب رئیس هیات همگانی با رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق و محمد رضا کاظمی رئیس هیات همگانی شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه رضا نارگانی ضمن خیرمقدم به حاضرین به تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان در خصوص وضعیت ورزش همگانی پرداخت.

وی ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله محمد قائمی رئیس اسبق هیات همگانی شهرستان، انتخاب محمد رضا کاظمی را به عنوان رئیس هیات همگانی شهرستان بافق تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه نخست فعالیت هیات همگانی استان یزد در کشور، شهرستان بافق نیز بتواند در ادامه مسیر با بهره گیری از تجربیات ارزنده رئیس و دیگر اعضای هیات استان جایگاه ورزش همگانی این شهرستان را ارتقا دهد.

در ادامه امیراعظم صحت مند رئیس هیات استان یزد نیز ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیات همگانی در گذشته ، برای محمد رضا کاظمی آرزوی موفقیت نمود.

در پایان محمد رضا کاظمی رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان بافق  با ارائه برنامه های خود برای رشد و توسعه ورزش همگانی اظهارداشت: پرداختن آحاد مردم فهیم شهرستان  به ورزش های همگانی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های خدادادی و موجود، تلاش برای رسیدن به توازن در این رشته، نگاه علمی به آن و ایجاد انگیزه در خانواده ها برای توسعه ورزش ازبرنامه هایی است که در دوره جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده