رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
  • کد خبر : ۳۷۹۰۱
  • چاپ خبر : نشست مسئولان بافق در دفتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نشست مسئولان بافق در دفتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مسئولان بافق عصر امروز با حضور در دفتر وزیر تعاون رفاه و امور اجتماعی با دکتر ربیعی دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،عصر امروز امام جمعه شهرستان بافق، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیرعامل شرکت سنگ آهن با حضور در دفتر وزیر با وی  دیدار و گفتگو کردند. […]

مسئولان بافق عصر امروز با حضور در دفتر وزیر تعاون رفاه و امور اجتماعی با دکتر ربیعی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،عصر امروز امام جمعه شهرستان بافق، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان و مدیرعامل شرکت سنگ آهن با حضور در دفتر وزیر با وی  دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا این دیدارامام جمعه شهرستان از حسن اعتماد وزیر در پذیرفتن مسئولان شهرستان بافق در دفتر خود تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان پیرامون مسائل و مشکلات شهرستان از جمله امنیت شغلی کارکنان و کارگران، کارخانه گندله سه چاهون، فولاد، پلی کلینیک تامین اجتماعی، عدم متخصص و پزشک در این کلینیک مطالبی را عنوان نمود و از ربیعی خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.

در ادامه محمد رنجبر رئیس شورای شهرستان بافق به عنوان فرد حاضردوره قبل که از مسائل و برنامه های صورتجلسه 93 باخبر بود، بند بند صورت جلسه را برای وزیر  قرائت کرد.

تنها برای بند ۱۵ مقررشد دروزارت کارگروهی با مسئولین بخش خصوصی و بنا به پیشنهاد نماینده محترم اقای فیروزابادی  بعنوان رابط موضوع راپیگیری نمایند و نتیجه رااعلام نمایند

سپس صباغیان به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مواردی را که امام جمعه بافق مطرح کرده بود را تاکید و درادامه سخنان خود پیرامون مشکلات پلی کلینیک،حقوق کارکنان،اشتغال جوانان و امنیت شغلی مطالبی را بیان نمود.

زاده رحمانی، فرماندار بافق نیز ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این نشست گفت: با توجه به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان شهر در رفع مشکلات این شهرستان به خصوص در بحث معادن،سلامت، حقوق کارگران و اشتغال جوانان از دکتر ربیعی خواست تا با پیگیری شتاب بیشتری در روند انجام این کار و رفع مشکلات شود.

همچنین محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن و الستی یکی از اعضای صندوق شرکت سنگ آهن مرکزی گزارشی از عملکرد و اقداماتی که می بایست توسط شرکت سنگ آهن مرکزی انجام  می گرفت را به سمع و نظر حاضران رساندند.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق نیز از تداوم و پابرجایی این جلسات را به صورت مستمر و پیگیری بندهای صورتجلسه را خواستار شد، که مقرر شد با حضور معاون پارلمانی و ارتباط با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی موارد پیگیری و اقدامات مثبتی برای شهرستان انجام گیرد.

باقی زاده در تماس تلفنی با اظهار خرسندی از نتیجه جلسه امروز حضور تمامی مسئولان را نشان از تعامل و همکاری این مجموعه درانجام و پیگیری اقدامات لازم برای به نتیجه رساندن کار دانست، وی خواستار توجه ویژه به معادن این شهرستان شد و گفت: معادن بافق مهمترین سرمایه های این شهرستان می باشد  و باید طوری برنامه ریزی شود که خوراک برای سنگ آهن مرکزی وگندله  تامین شود.

وی از حسن نیت و همکاری وزیر محترم دکتر ربیعی و اعضای پارلمانی تقدیر و تشکرکرد و گفت: این وحدت و همدلی بین مسئولان نشان پیگیری ومساعدت های همه می باشد، جا دارد از امام جمعه شهرستان بافق،  نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس شورای اسلامی،فرماندار و اعضای محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کنم.

باقی زاده در پایان سخنان خود گفت: به مردم این امید را خواهیم داد حتی  یک قدم هم از رسیدن به اهداف صورتجلسه93 عقب نکشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده