رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
  • کد خبر : ۳۷۹۱۱
  • چاپ خبر : روایتی دیگر از عشق در بزرگترین تعزیه میدانی استان

روایتی دیگر از عشق در بزرگترین تعزیه میدانی استان

گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان بافق به مناسبت اربعین حسینی با اجرای روایتی دیگر از عشق اقامه عزا می کند. به گزارش آفتاب بافق،بزرگترین گروه تعزیه میدانی استان با اجرای گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان بافق به مناسبت اربعین حسینی با به نمایش گذاشتن روایتی دیگر از عشق اقامه عزا می کند.منصور رحیمی کارگردان این […]

گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان بافق به مناسبت اربعین حسینی با اجرای روایتی دیگر از عشق اقامه عزا می کند.

به گزارش آفتاب بافق،بزرگترین گروه تعزیه میدانی استان با اجرای گروه تعزیه خادم الزهرا(س) شهرستان بافق به مناسبت اربعین حسینی با به نمایش گذاشتن روایتی دیگر از عشق اقامه عزا می کند.منصور رحیمی کارگردان این گروه نمایشی گفت: تغریه حکایت عاشقی است که با هنر همراه است و سالانه تماشاچی های بسیاری دارد. نمایشی که اگرچه واقعه تلخی را روایت می‌کند اما در کنار آن آموزه‌های زیادی را از واقعه عاشورا به تماشاگران می‌دهد. آموزه هایی که هریک از آنها می‌تواند در یک جامعه اسلامی ترویج و به فرهنگ تبدیل شود.

وی درباره اجری این تعزیه گفت: در این نمایش مذهبی بیش از 20 نفر از هنرمندان ایفای نقش می کنند که توانسته اند گوشه ای از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی را در واقعه عظیم کربلا به تصویر بکشند.

 اجرای این نمایش در عصر روز پنجشنبه 18 آبان ماه همزمان با اربعین حسینی و مرثیه خوانی هوشنگ سلطان زاده در روستای مبارکه جنب مرکز بهداشت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده