رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
  • کد خبر : ۳۷۹۲۴
  • چاپ خبر : اعضای تنیس شهرستان بافق انتخاب شدند

اعضای تنیس شهرستان بافق انتخاب شدند

به گزارش آفتاب بافق،روز گذشته با حضور نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و ابوطالبی رئیس هئیت تنیس شهرستان بافق اعضاء تنیس شهرستان بافق انتخاب شدند. در این جلسه فاطمه ابوطالبي نايب رييس، سيد علي ميرتاج الديني دبير هيئت،سمانه خدابخشي مسئول كميته فني و مسابقات، عليرضا سالك بافقي خزانه دار هيئت و مصطفي سالك بافقي […]

به گزارش آفتاب بافق،روز گذشته با حضور نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و ابوطالبی رئیس هئیت تنیس شهرستان بافق اعضاء تنیس شهرستان بافق انتخاب شدند.

در این جلسه فاطمه ابوطالبي نايب رييس، سيد علي ميرتاج الديني دبير هيئت،سمانه خدابخشي مسئول كميته فني و مسابقات، عليرضا سالك بافقي خزانه دار هيئت و مصطفي سالك بافقي  به عنوان مسئول كميته آموزش و روابط عمومي هيئت انتخاب شدند.

نارگانی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا تنیس افزود: امیدوارم اعضا جدید با برنامه ریزی مدون و اصولی بتواند گام های موثری در جهت توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی بردارد.

وی گفت:اعضا تنیس شهرستان باید براساس شرح وظایفی که برای آن تعریف شده است حرکت کند و با همدلی و تعامل به پیشبرد اهداف این ورزش بپردازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با همکاری اعضا و همه پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته ورزشی بتوانیم برای اعتلای این ورزش مفرح قدمهای خوب و موثری برداریم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده