رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
  • کد خبر : ۳۷۹۶۸
  • چاپ خبر : برگزاری یادواره شهید محمد حسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان بافق

برگزاری یادواره شهید محمد حسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان بافق

به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهید محمدحسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان بافق در دبیرستان غیرانتفاعی حضرت سجاد (ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهید محمدحسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان غیرانتفاعی حضرت سجاد […]

به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهید محمدحسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان بافق در دبیرستان غیرانتفاعی حضرت سجاد (ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهید محمدحسین ذوالفقاری و 66 شهید دانش آموز شهرستان با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان غیرانتفاعی حضرت سجاد (ع) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق گفت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که با وجود کم سن و سالی افتخارات بزرگی برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به جان فشانی شهدای شاخص دانش آموزی کشور همواره نقش دانش آموزان در انقلاب و دفاع مقدس تاثیرگذار دانست و گفت: شهدای دانش‌آموز ما از شهدای کربلا  و امام حسین (ع) درس و الگو  گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و به مقام شامخ شهادت رسیدند.

صادقی افزود: با توجه  به جنگ نرم دشمن و  نیاز جامعه دانش‌آموزی و نسل جوان و نوجوان  برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری چنین یادواره‌هایی آن هم با مشارکت دانش‌آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود.

همچنین در این مراسم در مورد  مسائل مختلف از جمله آسیب ها و چالش های مخرب در فضای مجازی که در کمین دانش آموزان است و خصوصیات دانش آموزان شهید شهرستان مطالبی بیان شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده