رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
  • کد خبر : ۳۷۹۹۲
  • چاپ خبر : اجراي بيش از 50 ميليارد ریال پروژه راهداري در آینده نزدیک در بافق

اجراي بيش از 50 ميليارد ریال پروژه راهداري در آینده نزدیک در بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با حضور دربافق از نزدیک محورهای مواصلاتی این شهرستان را مورد بازدید خود قرار داد.وی گفتگو خود با زاده رحمانی فرماندار بافق به شرح اقدامات لازمه برای مسیرهای منتهی به شهرستان و روستاهای آن در جهت بهسازی راه ها مطالبی را […]

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با حضور دربافق از نزدیک محورهای مواصلاتی این شهرستان را مورد بازدید خود قرار داد.وی گفتگو خود با زاده رحمانی فرماندار بافق به شرح اقدامات لازمه برای مسیرهای منتهی به شهرستان و روستاهای آن در جهت بهسازی راه ها مطالبی را بیان نمود.

وی گفت: طی بازدیدی که از راه های شهرستان بافق انجام گرفت برآنیم تا  قبل از شروع سرما بتوان بخشی از راه ها را بهسازی و مرمت کنیم. محور یزد- بافق،بافق به سمت بهاباد بخصوص کوشک به سمت شیطور بازدید شد، ان شاء الله بتوانیم در منطقه کوشک و در منطقه شهرستان اقدام به ساخت سوله نمک کنیم تا در فصل زمستان مشکلی نداشته باشیم.

پیرو بازدید قبلی از شهرستان بافق چندین پروژه بر آورد آن انجام شد که طبق بازدید امروز مدیر راهداری نهایی شد، بالغ بر 50 میلیارد ریال پروژه راهداری در این شهرستان انجام می گیرد که در آینده نزدیک بخش زیادی از این پروژه ها مراحل پیمانکار و مناقصه آن  انجام می شود.

در بازدیدی که از مسیر جاده بافق – یزد انجام گرفت در نظر شد موازی با مسیر جدید که در حال احداث است، مسیر قدیم نیز بهسازی شود تا هر دو لاین به ارتقا کیفیت خود برسد.

همچنین در بازدیدی که از محور بهاباد شد،متاسفانه به دلیل تردد کامیون ها در مسیر بهاباد- بافق به ویژه محور سه چاهون جاده دچار آسیب دیدگی زیاد شده که باید تدبیر خوبی اندیشید تا باند دوم بافق- بهاباد تا سه راهی سه چاهون هر چه سریعتر مورد بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین در بازدید از مسیرهای کوشک و گزستان از آسیب دیدگی این مسیرها خبرداد و لازمه بهسازی آن را جزو دستور کاردر اینده نزدیک عنوان کرد.

همچنین در این نشست به اصلاح تقاطع سه چاهان و آماده سازی طرح هایی از سوی معاونت راهداری اشاره شد،که قول بررسی آن طی جلسه ای برای انتخاب طرح مناسب داده شد تا با همکاری فرماندار و شرکت سه چاهان اصلاح تقاطع نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی نیز با طرح موضوع ساختمان اداری راهداری که به عنوان مهمترین اداره در بحث پدافند و بحران کمک کار است،و با توجه به امکانات ماشین آلاتی موجود،متاسفانه ساختمان دچار نشست گردیده و آن را تهدیدی جدی برای امنیت کاری پرسنل دانست، از فرماندار و مسئولان خواست تا با حمایت خود سعی بر رفع این مشکل نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه سخنان خود به موضوع حمل و نقل بافق و آمار 1 میلیون و 760 هزار تن حمل بار در 7 ماهه اول سال اشاره کرد که نسبت به سال گذشته این شهرستان از رشد 43 درصدی حمل بار برخوردار بوده است،و رتبه اول شهرستان ها در حمل بار را دارد.

وی با بیان  شیوه عمده حمل و نقل در بافق که در گذشته انجام می شد آن را دور از شان حمل و نقل شهرستان دانست و گفت: متاسفانه ما شاهد کار شرکت ها به صورت دوره ای در فضای بیرون از شرکت ها در کانکس ها بودیم که اقدام به نوشتن بارنامه و صدور آن می شد،اما خوشبختانه با تغییرات انجام گرفته در این چند ماه شرکت های داخلی مورد ساماندهی قرار گرفت و صدور بارنامه ها داخل شرکت ها انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان سخنان خود به ساماندهی شرکت های حمل و نقل به ویژه برای شرکت سنگ آهن تاکید کرد وخواستار آن شد  تا با ایجاد مزایده در بین شرکت های حمل و نقل شهرستان،همکاری بین شرکت ها برقرار شود.

وی ضمن تشکر از زاده رحمانی با اظهار خرسندی از حضور خود در این شهرستان گفت: به علت تعامل و ارتباط خوب مهندس زاده رحماني با مجموعه راهداري استان، تا كنون بيشترين سفر را به بافق داشته ام،حقیقتا فرماندار بافق يك فرماندار عمراني است.

پس از سخنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،زاده رحمانی فرمانداربافق ضمن تشکر از حضور این مدیر محترم  در شهرستان،با بیان روند خوب انجام گرفته در بحث راهداری و تعریض و بهسازی راه ها،به ویژه جاده بافق- یزد با اظهار خرسندی از تلاش های وی تشکر نمود.

زاده رحمانی همچنین درباره مشکل ساختمان اداره راهداری قول مساعدت و همکاری در رفع مشکلات آن داد و از این مدیر مسئول خواست تا اقدامات لازم در تعویض پل های جاده قطرم و شادکان نیز انجام شود .

وی در بحث شرکت های حمل و نقل است عنوان کرد: افرادی اقدام به دریافت مجوز احداث کارخانه فولاد نمودند و اگر هر کارخانه دار بخواهد شرکت حمل و نقلی جدا راه اندازی کند،این به شرکت های حمل و نقل داخل شهر اسیب می رساند، باید اقداماتی صورت گیرد تا تعاملی بین کارخانه داران و شرکت های داخلی مشغول به کار انجام گیرد.

روكش و بهسازي محور كوشك – گزستان، تسريع در احداث سوله نمك، پيگيري احداث پاسگاه پليس راه و اصلاح شيب هندسي برخي از نقاط جاده بافق – يزد از ديگر نكاتي بود كه فرماندار به آن اشاره كرد.

عکس و خبر: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “اجراي بيش از 50 ميليارد ریال پروژه راهداري در آینده نزدیک در بافق”

  • علي اصغر رنجبر بافقي says:

    باسلام. درود بي پايان به جناب آقاي مهندس زاده رحماني فرماندار معزز بافق كه با اين همت وپشتكار همه را انگشت به دهان نمود. پيگيري وحل مشكلات شهر ومردم براي اين مرد دلاور ،لايق وشايسته اولويت اول ميباشد . تشكراز شما بابت پيگيري جدي مشكلات شركتهاي حمل ونقل كه بعضي ازدوستان كه درآمد ميلياردي برايشان كم بوده ،دست از يك لقمه نآن پنيري كه سرسفره أفراد بي بضاعت بومي با هزارزحمت وبدبختي فراهم شده است برنداشته وحاضرند اين درآمدناچيزراهم ازدهان اين سينه لقهاي بومي جامعه با چندين سرعايله بگيرند تا درآمدروزانه خود شان افرون گردد. اگر اندكي أنصاف داشته باشيم وكلاه خودرازقاضي كنيم هرگز لقمه اي را از دهان گرسنه اي نميگيريم وبقيه درددلها باشد براي بعد

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده