رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
  • کد خبر : ۳۸۰۵۶
  • چاپ خبر : دیدار رئیس شورای هماهنگی،تبلیغات اسلامی بافق از مدیر آموزش پرورش

دیدار رئیس شورای هماهنگی،تبلیغات اسلامی بافق از مدیر آموزش پرورش

عصر امروز حاج سید علیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با حضور در منزل علی اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ازوی عیادت و در جریان روند درمانی او قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق،علی اصغر رنجبر که از عارضه کمردرد رنج می برد،پس از  گذراندن یک دوره استراحت وعدم […]

عصر امروز حاج سید علیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با حضور در منزل علی اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ازوی عیادت و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق،علی اصغر رنجبر که از عارضه کمردرد رنج می برد،پس از  گذراندن یک دوره استراحت وعدم بهبودی،خود را به دست جراحان متخصص سپرد و از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علیرضا سلیمانی ضمن اظهار خرسندی از روند بهبودی وضعیت جسمی رنجبر،پیام امام جمعه شهرستان را که خواهان سلامتی و بهبودی کامل و حضور مجدد ایشان در عرصه تلاش و خدمت است به سمع وی رساند.

علی  اصغر رنجبر نیز ضمن بیان خوشحالی و قدردانی از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان از این دیداربا نزدیک شدن به مراسم سالروز ۱۳ آبان گفت: با مسئولیت و مشغولیت شما به عنوان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان امید آن دارم تا برنامه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال همچون سالهای گذشته با شکوهی هر چه بیشتر در بافق برگزار شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده