رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
  • کد خبر : ۳۸۰۷۸
  • چاپ خبر : پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده

به گزارش آفتاب بافق،در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده بافقی،رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهاباد،سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی شهادت این محیط بان شجاع و دلیر را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم رب الشهداء و الصدیقین شهادت در راه حفاظت از حریم سبز […]

به گزارش آفتاب بافق،در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده بافقی،رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهاباد،سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی شهادت این محیط بان شجاع و دلیر را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت در راه حفاظت از حریم سبز میهن اسلامی، عنایتی الهی است که تنها بهره خاصان و بندگان برگزیده خداوند می شود، رحمت الهی بر شهید سلحشور (( علی اکبر قنبری زاده)) که نه تنها در حفظ و صیانت از میراث طبیعی کشورمان،بلکه در حفظ امنیت کشور جان خویش را نثار کرد تا آیندگان از مواهب الهی این سرزمین بهره مند باشند.

بدينوسيله فقدان اين شهيد بزرگوار را به خانواده  خانواده محترم ایشان بویژه پدربزرگوارشهید وفرمانده هشت سال دفاع مقدس جناب سرهنگ پاسدارحاج محمدحسین قنبری زاده تسليت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال براي روح بلند  برادر آن  شهيد، آرامش و آمرزش و براي بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق

سید محمد باقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده