رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر : ۳۸۱
  • چاپ خبر : عتیقه ترین انسان های روی زمین

عتیقه ترین انسان های روی زمین

عتیقه ترین انسان های روی زمین/بازمانده های قرن ۱۹ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ۰ دیدگاه و نظر بازدید : 538 عتیقه ترین انسان های روی زمین همه خانم هستند. این افراد همه بازمانده های قرن ۱۹ می باشند. پیرترین  آنها خانمی متولد ۱۸۹۸ در ژاپن است وی که میاسو اکاوا نام دارد هنگامی که […]

عتیقه ترین انسان های روی زمین/بازمانده های قرن ۱۹

انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
۰ دیدگاه و نظر
بازدید : 538

عتیقه ترین انسان های روی زمین همه خانم هستند. این افراد همه بازمانده های قرن ۱۹ می باشند.

پیرترین  آنها خانمی متولد ۱۸۹۸ در ژاپن است وی که میاسو اکاوا نام دارد هنگامی که ملکه ویکتوریا بر سر تاج و تختش بود را به یاد می آورد. راز زندگی طولانی مدت او خواب خوب و تمرینات ورزشی است. او به دیلی تلگراف گفته بود خوب بخورید و خوب بخوابید زندگی طولانی خواهید داشت.

پیرزن4

 

گرترود ویوور دومین بازمانده از قرن نوزدهم می باشد وی در سال ۱۸۹۸ در آرکانزاس متولد شد و در سال ۱۹۱۵ ازدواج کرد. وی چهار فرزند دارد که همه آنها به جز  یک پسر مرده اند. او گفته است مهربان بودن و رفتار درست مهمترین علت در عمر طولانی وی می باشد.

 

جرالین تالی سال ۱۸۹۹ در آمریکا به دنیا آمد. او یازده فرزند دارد او سال ۱۹۳۷ ازدواج کرد و ۵۲ سال با هم زندگی کردند، او سه نوه، ده نتیجه و چهار ندیده دارد، او راز عمر طولانی خود را فعال بودن می داند نکته قابل توجه این است که او علاقه شدیدی به ماهیگیری دارد .

 

سوزانا میشات جونز سال ۱۸۹۹ در آلابامای آمریکا متولد شد  وی در سال ۱۹۲۳ به نیویورک رفت،او علاقه شدیدی به موسیقی دارد .او بعد از پنج سال از همسرش جدا شد و فرزندی ندارد او مهربان است و اخلاق خوبی دارد. راز عمر طولانی او نکشیدن سیگار و نخوردن مشروبات الکلی است.

برنیسه مادیگان  سال ۱۸۹۹ در آمریکا متولد شد. او پنجاه سال در کنار همسرش زندگی کرد، وی به مطالعه بسیار علاقمند است. تفریح بعد از ظهر او حل کردن پازل و خواندن روزنامه است. او هنوز بسیار شاداب و سرزنده است و چهره ای بسیار جوان تر از سنش دارد.

اما مورانو سال ۱۸۹۹ در ایتالیا به دنیا آمد او هنوز در شمال ایتالیا زندگی می کند مورانو فرزند اول خانواده بود و هفت خواهر و برادر داشت همگی آنها به جز یک خواهر او که ۱۰۲ سال سن داشت عمر طولانی مدت نداشتند او در سال ۱۹۲۶ ازدواج کرد و در سال ۱۹۳۷ تنها فرزندش به دنیا آمد و در سال ۱۹۳۸ از همسرش جدا شد ولی هیچگاه رسما طلاق نگرفت او خوردن تخم مرغ را عامل اصلی عمر طولانی مدت خود می داند او می گوید من برای صبحانه بیسکوییت و آب یا شیر می خورم در طول روز دو تا تخم مرغ یکی خام و دیگری پخته این دستور غذایی را وقتی بیست ساله بودم دکتر برایم نوشته بود برای ناهار پاستا و گوشت قیمه شده و شام  یک لیوان شیر مورانو هر شب ساعت هفت به رختخواب می رود و صبح قبل از ساعت شش بیدار می شود.

 

 

منبع :دیلی تلگراف

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده