رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
  • کد خبر : ۳۸۱۱۳
  • چاپ خبر : دیدار امام جمعه شهرستان بافق با خانواده شهید قنبری زاده

دیدار امام جمعه شهرستان بافق با خانواده شهید قنبری زاده

امام جمعه شهرستان بافق صبح امروز برای عرض تسلیت از خانواده شهید قنبری زاده دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق صبح امروز با حضور در منزل قنبری زاده با خانواده این شهید معظم دیدار کرد. وی در گفتگو خود با خانواده شهید ضمن عرض تسلیت و قرائت فاتحه […]

امام جمعه شهرستان بافق صبح امروز برای عرض تسلیت از خانواده شهید قنبری زاده دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق صبح امروز با حضور در منزل قنبری زاده با خانواده این شهید معظم دیدار کرد.

وی در گفتگو خود با خانواده شهید ضمن عرض تسلیت و قرائت فاتحه گفت: همزمان با دوران اسارت خاندان سیدالشهدا،انسانی وارسته ازخاندان شهدا،مردی مبارز و مجاهد و رزمنده مدافع حرم اهل بیت علیه السلام به خیل شهدا پیوست،شهادت این عزیز را به شما پدر صبور و مقاوم ،برادران انقلابی و نیک سرشت ،بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس و اخوان محترم این شهید تسلیت عرض می کنم،حقیقتا شهید علی اکبر قنبری زاده هدیه راه دین بوده است و خانواده شهید با کاروان شهدای امام حسین(ع) همراه خواهند شد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه همواره در کنار خانواده شهدا هستیم، افزود: امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست.

وی خطاب به والدین شهید تصریح کرد: امروز شهید محیط بان کشورمان جایگاهش کمتر از شهدای حرم های اهل بیت (ع) نیست.

امام جمعه شهرستان در پایان این دیدار از خداوند بزرگ علو درجات برای آن عزیز و برادر شهیدش و صبری جمیل و اجری جزیل برای خانواده معظم این شهید خواهان شد.

لازم بذکر است معاون فرماندار،بخشدار،فرمانده نیروی انتظامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس محیط زیست نیز بصورت جداگانه برای عرض تسلیت در منزل سردار و خانواده شهید قنبری زاده حضوریافتند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده