رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر : ۳۸۱۲۰
  • چاپ خبر : پیام مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده

پیام مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق در پی شهادت علی اکبر قنبری زاده

به گزارش آفتاب بافق، مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق با صدور پیامی شهادت علی اکبر قنبری زاده رئیس اداره محیط زیست بهاباد  را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم رب الشهداء و الصدیقین پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان […]

به گزارش آفتاب بافق، مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق با صدور پیامی شهادت علی اکبر قنبری زاده رئیس اداره محیط زیست بهاباد  را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

شهادت  شهیدعلی اکبر قنبری زاده آن سرباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت که در دفاع از طبیعت زیبای ایران سالهای عمر پر برکت خود را در راه حفاطت این سر زمین زیبای مادری طی نمود را از طرف مجمع اصلاح  طلبان بافق به ملت عزیز ایران و  خانواده شهید پرورش تسلیت عرض می نماییم، برای آن شهید سعید علو درجات و برای خانواده محترمش صبر آرزو مندیم به امید پیروزی نهایی حق بر باطل

  مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده